شجاعی: اخراج حسینی حیران کننده بود

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: داور در صحنه اخراج مربی تیم عجله کرد و می‌توانست تصمیم بهترین بگیرد.

علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره‌ برد تیم فوتبال ذوب آهن مقابل استقلال تهران بیان کرد: شب گذشته یکی از بازی های زیبای لیگ را دیدیم در نیمه دوم تیم ما با پاس‌های تک ضرب بازی را در اختیار گرفت و اگر روز خوب رحمتی نبود قطعا نتیجه عجیب‌تری رقم می‌خورد .

وی در ادامه در خصوص کنار رفتن حاشیه‌ها از این باشگاه پس از پیروزی مقابل استقلال ابراز کرد: شایعه سازی‌هایی در پیرامون باشگاه شنیده می‌شد اما باشگاه این حرف وحدیث‌ها را تایید نمی‌کند در بازی‌های گذشته هم حقمان باخت نبود، اما فکر می‌کنم پس از این پیروزی روحیه مضاعفی به تیم وارد شد .

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص اخراج مربی تیم در بازی روز گذشته گفت: این تصمیم داور حیران کننده است، حسینی در این بازی اصلا صحبت نکرد و قطعا داور در آن صحنه اشتباه کرد.

 شجاعی درباره‌ صحبت‌هایی مبنی بر اینکه داوری به نفع ذوبی‌ها بوده است، خاطر نشان کرد: قطعا در برنامه‌های تلویزیونی صحنه‌های این بازی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد معتقدم صحنه‌ای که روی رجب زاده اتفاق افتاد قطعا پنالتی بود.

وی در ادامه در خصوص مصدومیت کرار گفت: سوابق کرار  مشخص است و همه مربیان می دانند که وی خودش را بر زمین می‌زند و در آن صحنه نمی‌توان بازیکن ذوب‌آهن را مقصر  مصدومیت کرار دانست .

شجاعی در پایان گفت: بازی استقلال را به فراموشی می سپارم و باید خود را برای بازی سخت روز پنج شنبه مقابل پرسپولیس آماده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار