برای اولین بار در استان اصفهان؛

همایش تجلیل از هنرمندان درجه یک هنری برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: برای اولین بار در استان اصفهان، همایش تجلیل از هنرمندان درجه یک هنری با هدف تجلیل از هنرمندانی که موفق به دریافت درجه یک هنری شده‌اند، برگزار می‌شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری جشن‌های متعدد از جمله در حوزه سینمایی برای اولین بار در استان اصفهان است.

وی افزود: به منظور ایجاد شادی و نشاط در جامعه هنری به خصوص هنرمندان سینمایی استان، بهمن‌ماه امسال شاهد برگزاری جشن سینمایی برای سینماگران استان و همچنین فعالان این حوزه با هدف تجلیل از آنها خواهیم بود.

ارزانی با اشاره به اینکه در دیگر حوزه‌های فرهنگی و هنری نیز اقدام به برگزاری جشن‌های متعدد خواهیم کرد، افزود: اجرای چنین برنامه‌هایی در استان اصفهان اتفاق مبارکی است که می‌تواند در ترغیب نسل جوان برای وارد شدن به این عرصه هنری تاثیرگذار باشد چرا که معتقدیم جوانان ما باید از تجربیات هنرمندان پیشکسوت استان بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر برای دریافت مصوبه تشکیل شورای هنر استان از شورای فرهنگ عمومی اقدام کرده‌ایم، بیان کرد: این شورا با ریاست استاندار اصفهان و همچنین جمعی از پیشکسوتان رشته‌های مختلف هنری به عنوان اعضای شورا برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در این شورا که نمایندگان رشته‌های مختلف هنری نیز حضور خواهند داشت، بسیاری از مسائل و مشکلات مربوط به هنرمندان مورد بررسی قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: حجت ، الله ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.