ورزشکاران باید به سلاح ایمان و تقوا تکیه کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با ملی پوشان کاراته کشورمان گفت: ورزشکاران و قهرمانان برای رسیدن به موفقیت در همه مراحل زندگی، باید همواره به سلاح ایمان و تقوا تکیه کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی روز جمعه در دیدار با اعضای تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور افزود: اگر در انجام هر کار و اموری خود را به خداوند متصل سازیم و به پروردگار خود ایمان راسخ داشته باشیم، شکست برایمان معنا ندارد و کسب هر نتیجه ای برای ما پیروزی است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: ورزشکاران و قهرمانان باید برای جادوانه شدن و گذاشتن نامی نیک از خود به معنویات و اصول و مبانی اخلاقی چنگ بزنند.
حجت الاسلام عابدینی با اشاره به اینکه امیرالمومنان حضرت علی (ع) در دعای خود می فرمایند' یارب ، قو علی خدمتک جوارحی' (پروردگارا، اعضاء و جوارح مرا در راه خدمت به خودت قوی و نیرومند گردان )، گفت: همه کارهای خود را باید برای پروردگار و جلب رضای او انجام دهیم.
امام جمعه قزوین، ورزشکاران و قهرمانان را به اهتمام برای کسب فیوضات معنوی و اخلاقی توصیه کرد و افزود: نباید از دستیابی به موفقیت و پیروزی های خود دچار تکبر و غرور کاذب شویم که در این صورت در ادامه راه با شکست روبرو خواهیم شد.
حجت الاسلام عابدینی با بیان اینکه ورزش ظرفی است که اخلاق و معنویات باید آنرا پر کنند، افزود: کسب عنوان و مدال، زودگذر و فراموش شدنی است، اما این منش جوانمردانه و اخلاق نیکو است که ماندگار می ماند.
اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور از روز دوشنبه هفته جاری به میزبانی قزوین در حال برگزاری است.
تیم ملی کاراته کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از 12 تا 15 شهریور ماه امسال به میزبانی یوکوهاما ژاپن برگزار می شود، آماده می کند.


انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار