افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و قلمکاری محسن سلیمانی

«از فرش تا عرش» در نیاوران

نمایشگاه خوشنویسی و قلمکاری محسن سلیمانی با عنوان «از فرش تا عرش» از 25 مرداد در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ مجتمع آفرینش‌های هنری «سلام» در راستای ترویج هنر غنی ایرانی- اسلامی ورای مرزهای ایران و پس از فعالیت تخصصی هدفمند و برگزاری نمایشگاه‌های هنری فاخر در بیش از 12 کشور مختلف جهان، نمایشگاه «از فرش تا عرش» (شکوه قلم نستعلیق و ثلث در قلمکار) را در مرکز هنری جمال رشیدری شهر استانبول بر پا کرد. این نمایشگاه همراه با به نمایش گذاشتن ارزش‌های نوین خوشنویسی ایرانی در یکی از مهمترین مراکز خوشنویسی جهان اسلام، ثبت رکورد جدیدی را در فروش آثار هنر ایرانی در عرصه بین‌المللی رقم زد.

این مجتمع هنری بر آن است تا تجارب هنری خود را که با شیوه کارگاهی و خرد جمعی هنرمندان زبده انجام گرفته، برای نخستین‌بار در داخل کشور به هنرمندان و هنردوستان هموطن در قالب نمایشگاه تلفیق خوشنویسی و قلمکاری، این هنر شناخته شده، مردمی و آشنا با ذائقه ایرانیان را معرفی کند

شایان ذکر است؛ آیین گشایش این نمایشگاه یکشنبه 25 مرداد ساعت 18 در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه که تا سوم شهریور دایر است، می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و جمعه‌ها 14 تا 19 به نشانی خیابان پاسداران روبروی پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضاامیری
۰۶:۲۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
سلام دست مریزاد.عالیست
آخرین اخبار