با رعایت این رژیم غذایی برای همسرتان جذاب‌تر شوید

رعایت نوع خاصی از رژیم غذایی می‌تواند زیبایی بانوان را دوچندان کند و سبب محبوبیت بیشتر آنها نزد همسرشان شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناسان به بانوان توصیه می‌کنند برای افزایش جذابیت برای همسران خود به جای استفاده از تخت‌های برنز کننده و یا انواع آرایش‌ها از میوه و انواع سبزیجات کمک بگیرند. 

گفتنی است، بر اساس جدیدترین تحقیقات کارو‌تنوئیدها که همان رنگدانه‌های موجود در برخی میوه‌ها و سبزیجات هستند باعث افزایش درخشندگی چشم‌ها، سلامت موها و زیبایی و سفید شدن پوست می‌شود.

بررسی ها نشان می‌دهند، کاروتنوئیدها در میوه‌ها و سبزیجاتی چون هویج، سیب زمینی شیرین، سبزیجات دارای برگ تیره و نیز گوجه فرنگی وجود دارند. 

خوردن این مواد غذایی علاوه بر درخشندگی و زیبایی در زنان سبب محافظت آنها در برابر ابتلا به بیماری‌های مزمن و مرگبار از جمله انواع سرطان‌ها می‌شود.

بر اساس تحقیقات مشترک بین دانشمندان اسکاتلندی و استرالیایی بر روی رابطه رژیم غذایی و افزایش جذابیت بانوان نزد همسرانشان این نتیجه بدست آمده است که بانوانی که تغذیه سالمی داشته‌اند جذابیت بیشتری داشته‌اند.

خوردن میوه و سبزی سبب طراوت بخشیدن به پوست و ایجاد نوعی رنگ بسیار درخشان در روی صورت بانوان می‌شود. 

کارشناسان مصرف میوه و سبزیجات را تازه و یا کبابی و پخته توصیه می‌کنند و عنوان کرده‌اند غذاهای سرخ کرده حاوی این مواد کوچکترین اثری بر روی ایجاد زیبایی و جذابیت بانوان ندارد. 

این تحقیق بر روی رژیم غذایی حدود 200 زن منطقه قفقاز در رده سنی 18 الی 29 سال در مدت 9 ماه بررسی رنگ پوست، درخشندگی چشم‌ها و سلامت موها بدست آمده است. 

کارشناسان مصرف میوه و سبزی را 5 نوبت در روز به افراد توصیه می‌کنند. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار