سفیر رژیم صهیونیستی: توافق ایران بقای اسرائیل را به خطر می اندازد

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا گفت: " توافق ایران بقای اسرائیل را به خطر می اندازد."

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز، ران درمر، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا گفت: "اسرائیل برای مخالفت با توافق ایران مشتاق نیست، اما چاره دیگری ندارد."
وی افزود: "تردیدی نیست روابط ما مهمترین روابط در جهان است و ما به هیچ وجه مشتاق نیستیم  با مهمترین اولویت سیاسی رئیس جمهور آمریکا مخالفت کنیم. این مسئله مهمی است، اما بقای اسرائیل نیز مهم است و ما معتقدیم این توافق بقای اسرائیل را به خطر می اندازد."
وی با اشاره به رایزنی رژیم صهیونیستی در کنگره گفت: " ما به آنها گفتیم که این توافقی بد است که امنیت اسرائیل را به خطر می اندازد. زمانی که رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا می گویند معتقدند این توافق خوبی برای آمریکا و اسرائیل است، تردیدی ندارم که از روی صداقت می گویند، اما با این قضاوت آنها موافق نیستیم. ما معتقدیم این توافق امنیت اسرائیل را به خطر می اندازد."
سفیر رژیم صهیونیستی درباره مخالفت های افرایم هالوی وامی ایالون با نتانیاهو، گفت: "ما یهودی هستیم و عقاید بسیاری داریم. ما دموکراسی داریم و درباره همه چیز اتفاق نظر نداریم."
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
صهیونیزم اصلا دین ندارد ، نژاد پرست است ، این اقا به بقا فکر می کند ، بقای چه ، اشغالگری غصب سرزمین دیگران ، کشتار و جنایت و فساد بر روی زمین !!!!!
آخرین اخبار