متلک سنگین مورینو به ونگر در حد لیگ جزیره

سرمربی تیم فوتبال چلسی بار دیگر از ناکامی آرسنال در کسب عنوان قهرمانی به عنوان حربه ای برای متلک گفتن به ونگر استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نوع برخورد خوزه مورینیو با دو پزشک چلسی در جریان تساوی 2-2  روز شنبه هفته گذشته این تیم در برابر سوانزی انتقاداتی را به دنبال داشت ،به تصمیم ونگر این دو پزشک در بازی روز یکشنبه این تیم روی نیمکت نخواهند بود.

یکی از آن منتقدین مورینیو، آرسن ونگر بود. ونگر دو روز پیش گفت که اختلاف نظر مورینیو با پزشکان تیم به نفع تیم او نخواهد شد و ممکن است در رختکن آبی‌های لندن مشکل‌ ایجاد کند.

 همانطور که پیش بینی می شد مورینیو انتقاد ونگر را بی پاسخ نگذاشت، سئوال یک خبرنگار در خصوص پیگیرینی سر مربی منچستر سیتی فرصت پاسخگویی را برای آقای خاص فراهم کرد.

تیم چلسی در ادامه رقابت های لیگ جزیره امشب مهمان تیم منچستر سیتی است به همین جهت خبرنگاری از مورینیو سئوال کرد آیا از ماندن پیگیرینی در منچستر سیتی پس یک فصل نا امید کننده تعجب نکرده است؟

مورینیو جوابی داد که بیشتر تسویه حساب با ونگر بود تا جواب سئوال خبرنگار، او گفت چرا تعجب کنم ؟ ما اینجا باشگاه های دیگری داریم که 15 سال است ناامیدند ولی مربیشان همان مربی است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار