کرمان؛

حمایت از تولید در رأس امور کارگری و کارفرمایی قرار دارد

مدیر روابط کار اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت : نمایندگان جامعه کارگری می توانند با رعایت دقیق قوانین و مقررات و ایجاد تفاهم با کارفرمایان نقش بیشتری را در افزایش کمی و کیفی تولید ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ، رامین ایرانمنش یکی از شرایط تحقق هم دلی و هم زبانی دولت و ملت را تفاهم بین کارگران و کارفرمایان اعلام کرد و افزود : مدیران و کارفرمایانی که ببینند کارگران واحد کاری ، دلسوزتر از آنها برای ارتقأ تولید تلاش می کنند ، مطمئناً از کارگران بنگاه اقتصادی خود تحت هر شرایطی دفاع می کنند .

وی با بیان اینکه کارگران واحدهای کاری بالای 35 نفر می توانند شورای اسلامی کار را تشکیل دهند گفت : این اداره کل طبق برنامه ابلاغی از سوی وزارت خانه در سال 1394 باید 4 شورای اسلامی کار جدید را در واحدهای کاری استان تشکیل دهد که با تلاش کارکنان این مدیریت از ابتدای امسال تا کنون 10 شورای اسلامی کار ؛ جدید در استان کرمان تشکیل شده است .

مدیر روابط کار اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با قدردانی از کارگران خدوم پهناورترین استان کشور گفت : در سال گذشته استان کرمان و خراسان جنوبی کمترین تنشهای کاری را در بخشهای کارگری داشته اند .

وی بر ضرورت خدمت صادقانه و بی منت به آحاد مردم تاکید کرد و گفت: ما وظیفه ای جز خدمت به اقشار مختلف مردم به ویژه قشر زحمت کش و تلاشگر کارگر نداریم.

رامین ایرانمنش با تاکید بر دفاع از حقوق حقه ی کارگران افزود: در چهارچوب قانون و در راه خدمت به قشر خدوم کارگر با تمام توان تلاش خواهیم کرد .

یادآور می شود :هم اکنون 84 شورای اسلامی کار در استان کرمان فعال است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: حمایت ، تولید ، کارگری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.