رشت؛

انتشار دهمین روزنامه گیلان با عطر قرآن کریم

دهمین روزنامه گیلان با عنوان " عصر قرآن " در این استان شمالی مجوز نشر گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این مطلب از صدور مجوز جدید برای فعالیت 5 نشریه و 2 پایگاه خبری در این استان خبر داد و گفت : هیأت نظارت بر مطبوعات کشور در مردادماه 94، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات را مورد بررسی قرار داد که طی آن 5 نشریه و 2 پایگاه خبری از استان گیلان موفق به دریافت مجوز انتشار شدند .

حسین ابراهیمیان با بیان اینکه روزنامه "عصر قرآن " به مدیرمسوولی حسن اسماعیل پور جیرانی و صاحب امتیازی موسسه تسنیم قرآن و عترت گیلان مجوز نشر گرفته است ، افزود : با انتشار این روزنامه ، تعداد روزنامه های استان به 10 مورد افزایش خواهد یافت .

وی خاطرنشان کرد : دو هفته نامه " خیرالکلام " به مدیرمسوولی علیرضا منکویی و ماهنامه های " آب و آئینه " علیرضا پارسی ، " گیلنامه " سیدرضا ثابت قدم و " هنرسازان گیل" سلمان اسماعیل زاده رودسری از دیگر نشریات تازه مجوز گرفته گیلان است .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین گفت : پایگاه های اطلاع رسانی " انتخاب امروز " به مدیرمسوولی علیرضا منکویی و " صبح رانکوه " به مدیرمسوولی عزیز عابدی گوابری از هیأت نظارت بر مطبوعات کشور مجوز انتشار دریافت کردند .

بر این اساس تعداد نشریات چاپی گیلان به 196 و تعداد پایگاه های خبری الکترونیک استان به 37 عنوان افزایش یافته است .


انتهای پیام
برچسب ها: گیلان ، انتشار ، روزنامه ، صدور ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.