فیوچرز،‌ چراغ‌های آزادی را روشن می‌کند

مجموعه ورزشی آزادی پس از سالها میزبان مسابقاتی بین‌المللی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ رقابتهای تنیس فیوچرز در حالی از ششم شهریور آغاز می‌شود بر خلاف سالهای گذشته محل بازیها از جزیره کیش به تهران منتقل شده است.

زمین تنیس مجموعه ورزشی آزادی که سالهاست میزبان مسابقات نبوده است تنسیورهایی از کشورهای فرانسه،‌ اسلواکی،‌ انگلیس،‌ روسیه،‌ چک ایتالیا،‌ هلند،‌ ایرلند و نمایندگانی از کشورمان را پذیرا خواهد بود.

در این رقابت‌ها که جایزه 10 هزار دلاری برای آن در نظر گرفته شده است فدراسیون تنیس تصمیم دارد تا با میدان دادن به جوانان آنها را مهیا رقابت‌های دیویس‌کاپ کند.

کامیار کیمیایی درباره‌ برگزاری فیوچرز در آزادی بیان کرد: با توجه به نا‌آماده بودن زمین تنیس مجموعه ورزشی آزادی سالها بود که در این مکان مسابقاتی را برگزار نکرده بودیم. با ورود بخش خصوصی و بازسازی این زمین‌ها فدراسیون در نظر دارد تا تنیس را در این مجموعه فعال کند.
وی در ادامه درباره انتقال این رقابتها از کیش به تهران گفت: در این فصل سال هوای کیش بسیار گرم خواهد بود و امکان برگزاری مسابقه در آن وجود نداشت.

فدراسیون برای برگزاری مسابقات در طول سال باید از همه امکانات تنیس در کشور استفاده می‌کرد.

کمیایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که هواداران همانطور که در دیویس‌کاپ استقبال خوبی از رقابتها داشتند ملی‌پوشان را در فیوچرز حمایت کنند و قطعا این هواداران
فهیم تنها سرمایه های تنیس هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار