جهانگیری: مازندران باید به صورت متوزان توسعه یابد

معاون اول رییس جمهوری گفت : مازندران باید در همه بخش‌ها به صورت متوزان توسعه یابد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون اول رییس جمهوری توجه به مسایل زیست محیطی و منابع طبیعی در توسعه مازندران را مهم دانست و گفت : مازندران باید در همه بخش‌ها به صورت متوزان توسعه یابد.

 اسحاق جهانگیری روز دوشنبه درسفر به استان مازندران در فرودگاه نوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اتخاذ ساز و کارهای ویژه برای رفع مشکلات صنعت و معدن و بررسی مسایل زیست محیطی و آنچه زمینه ساز توسعه صنعت در استان مازندران است هدف این سفر می‌باشد.

وی گفت : استان مازندران جزو استانهایی است که در حوزه‌های شیلات، کشاورزی و منابع طبیعی ظرفیت های فراون دارند و امروزه بسیاری از محصولات مورد نیاز کشور از این استان تامین می‌شود.

وی اتخاذ تدابیر و ساز و کار مناسب برای رفع مشکلات حوزه صنعت در استان مازندران را از اهداف سفرش اعلام کرد.

معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید و افتتاح چند طرح مهم درمازندران و حضور در نشست شورای اداری به این استان سفر کرده است. 

در این سفر، جهانگیری از طرح پرورش ماهی در قفس شهرستان نوشهر بازدید و کارخانه نساجی بی بافت کلاردشت را افتتاح می‌کند.

بهره برداری از مرکز پرورش ماهیان خاویاری قره برون جویبار و بازدید از بندر امیرآباد بهشهر، سد گلورد، بهره برداری از کارخانه تولید خمیر کاغذ از بازیافت صنایع چوب و کاغذ مازندران، سخنرانی در جمع فعالان اقتصادی مازندران از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه در سفر به مازندران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار