البرز؛

احداث بیمارستان 260 تختخوابی در استان البرز كلید خواهد خورد

معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی ازپروژه های راه و شهرسازی و بهداشتی درمانی استان البرز بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز ،مهندس علیزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی از پروژه های راه وشهرسازی و بهداشتی درمانی در استان البرز بازدید نمود .

این بازدید كه معاون فنی و عمرانی استانداری البرز ،مدیر كل راه وشهرسازی و رئیس دانشگاه علوم پزشكی استان نیز حضور داشتند در جلسه ای مشكلات پروژه های بهداشتی و درمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احداث بیمارستان 260 تختخوابی در استان البرز كلید خواهد خورد

در این جلسه مهندس علیزاده از حمایت وزارت راه و شهرسازی مبنی بر احداث بیمارستان 260 تختخوابی در زمینی به مساحت 20هزارمترمربع خبر داد و گفت:این بیمارستان با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد رالم در استان البرز ساخته خواهد شد .

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه گفت:با توجه به تاكیدات مسئولین نظام در خصوص مسائل بهداشتی ،درمانی اطراف شهرتهران می توان به احداث بیمارستان 130تختخوابی در پاكدشت و احداث چندین بیمارستان در شهرستان های تهران ،رباط كریم ،شهرقدس و ملارد  اشاره كرد كه در آینده نزدیك عملیات احداث این بیمارستان ها آغاز خواهد شد .

احداث بیمارستان 260 تختخوابی در استان البرز كلید خواهد خورد

وی ساخت این بیمارستان را از نیازهای اساسی استان دانست و گفت: برهمین اساس تلاش می شود این بیمارستان طبق استاندارد روز احداث شود.

در ادامه رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی و هیات همراه از بیمارستان امام علی (ع)،بیمارستان كمالی ،پروژه راهدارخانه مركزی و چندین پروژه دیگر بازدید نمود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.