کاری کنید که اکانت فیسبوک تان به حرف شما گوش کند!

با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چطور می توانید facebook خود را شخصی سازی کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر شخصی دوست دارد هر چیز بزرگ در دنیا تنها مختص خودش باشد، مثلا بگوید این قسمت باید اینگونه باشد، این باشد، آن نباشد و …اما facebook چطور؟ آیا دوست ندارید اکانت فیسبوک تان به حرف شما گوش کند؟


کاری کنید که اکانت فیسبوک تان به حرف شما گوش کند!


اضافه شدن امکان شخصی سازی فید اتفاق جدیدی است که فیسبوک به آن پرداخته است. با این امکان از این پس کاربران آیفون امکانات بیشتری در اداره حساب کاربریشان داشته و می توانند دریافت اخبار از افراد یا صفحات را شخصی سازی کنند.

چگونه facebook خود را شخصی سازی کنیم؟


تنظیمات

کاری کنید که اکانت فیسبوک تان به حرف شما گوش کند!


برای دسترسی به این تنظیمات اول اپ را آپدیت کنید.

پس از به روز رسانی در منوی تنظیمات گزینه هایی بیشتر را مشاهده خواهید کرد.

اکنون به صفحه اصلی رفته، تب More (در سمت راست پائین) را لمس کرده و گزینه News Feed Preferences را لمس نمایید.

حالا به صفحه تنظیمات خبر وارد می شوید.

اولویت بندی کردن
 

کاری کنید که اکانت فیسبوک تان به حرف شما گوش کند!


اکنون زمان اولویت بندی است! گرچه پیدا کردن بهترین علاقه مندی کار آسانی نیست اما اگر از دیدن اخبار و آپدیت های بی ربط و بی فایده از افراد یا پیج ها خسته شده اید بهتر است این کار را انجام دهید.
هنگامی که وارد Prioritize who to see first می شوید و آن را لمس می کنید، فیسبوک وابسته به الگوریتم های پیگیری و آشنایی نسبی که از افراد متفاوت و علاقه مندی های شما و آن ها دارد یک سری لیست پیشنهادی را ارائه می کند.

برای دریافت هر آپدیت جدید از آن ها درست در بالای فیدتان، تنها کافیست نام آن ها را تایپ کرده و آن ها را در لیست افراد اولویت خود داشته باشید. اکنون در بالای تصویر پروفایل هر یک، یک ستاره کوچک دیده خواهد شد و از این پس با توجه به نحوه معمول شما در آپدیت شدن، آن ها را خواهید دید.


Unfollow کردن / پیدا کردن افراد جدید

کاری کنید که اکانت فیسبوک تان به حرف شما گوش کند!



اگر می خواهید افراد جدید پیدا کنید باید قابلیت Discover فیسبوک را فعال کنید که با این امکان می توانید به انبوهی از صفحات انتخاب شده توسط فیسبوک (وابسته به انتخاب های قبلی شما) دسترسی داشته باشید و با Like کردن هر یک از آن ها کمی سرگرم شوید. 


انتهای پیام/
برچسب ها: فیسبوک ، آموزش ، شخصی سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار