تبریز؛

صعود تنیسور آذربایجانشرقی به جمع مدعیان مرحله نیمه نهایی

تنیسورهای مدعی راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های جایزه بزرگ اصفهان شدند و صعود سحر نجعی تنیسور آذربایجانشرقی به جمع مدعیان مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

صعود سحر نجعی تنیسور آذربایجانشرقی به جمع مدعیان مرحله نیمه نهاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جدول اصلی رقابت های جایزه بزرک تنیس بانوان (جام ملل) در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره در زمین های مجموعه ورزشی ملل پیگیری شد و در نهایت تنیسورهای مدعی موفق شدند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال ۲ نفره را بدست آورند.

سحر نجعی از آذربایجان شرقی موفق شد با نتایج ۲-۶ و ۳-۶ هنگامه عزیزی از مازندران را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

در سایر دیدارها : صدف صادق وزیری از تهران – نگین شیخ صراف از اصفهان (۰-۶ و ۰-۶  صادق وزیری از تهران)

هلیا غفرانی از تهران - صبا نجفی از تهران ( ۶-۷ و ۴-۶ غفرانی از تهران )

ماریا تیموری از فارس –  غزاله ترکمن از تهران ( ۱-۶ و ۰-۶ ترکمن از تهران )

 

همچنین در دو نفره نیز ۲ دیدار برگزار شد و در نهایت  زوج سحر نجعی – غزاله ترکمن با نتیجه ( ۳-۶ و ۱-۶ ) تیم ماریا تیموری – پونه طوافی را از پیش رو برداشتند و صبا نجفی – صدف صادق وزیری نیز با نتیجه مقابل زوج هنگامه عزیزی – نگین شیخ صراف به برتری رسیدند.

به این ترتیب در ادامه این بازی ها امروز یک دیدار در بخش ۲ نفره و ۲ دیدار در بخش انفرادی برگزار می شود تا تکلیف قهرمان و نفرات راه یافته به فینال بازی ها مشخص شود.

یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده مونا گل نبی ، ریحانه ریحانی ، لعیا خیام باشی، مهناز حبیب الهی، الهام احمدی و فرناز فرخ پور می باشد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.