تبریز؛

ارسال 192 اثر به جشنواره تولیدات هنری استان‌ها

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: 192 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره تولیدات هنری استان‌ها در اصفهان ارسال شده است.

ارسال 192 اثر به جشنواره تولیدات هنری استان‌هابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن میلانی، امروز در نشست خبری گفت: امسال جشنواره چهارمین تولیدات مراکز در اصفهان برگزار می شود و از 6 مهرماه این جشنواره به مدت سه روز برگزار می شود و این جشنواره برای ما اهمیت خاصی دارد و متمرکز شده ایم تا آثار هنرمندان شاخص استان در این جشنواره حضور یابند.

میلانی گفت: 192 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که 153 اثر در حوزه تجسمی و 15 اثر هنرهای تصویری می باشد و در آفرینشهای ادبی نیز 8 مورد و در موسیقی نیز 6 اثر ارسال شده است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: 3 اثر در حوزه پژوهشی به این جشنواره ارسال شده و تلاش کرذه ایم تا واقعیت‌های هنری استان را منعکس کنیم.

وی بر انعکاس ارزشهای قومیتی در جشنواره تولیدات هنری استانها تاکید کرد و گفت: آثار متناسب با آداب و رسوم محلی و فرهنگ قومیتها انتخاب شده و بر همین اساس رتبه 5 کشوری را در ارسال آثار داریم ولی به این سطح و تعداد آثار راضی نیستیم و باید سطح استان ارتقا یابد.

وی ادامه داد: این جشنواره به صورت چهارسالانه برگزار می شود و به نسبت دوره سوم پیشرفت خوبی داشته ایم و از رتبه زیر 10 به جایگاه 5 رسیده ایم که باید این رتبه افزایش یابد.

میلانی با بیان اینکه درزمینه برنامه های فرهنگی و هنری در استان شاهد همگرایی و همراهی مسئولان مختلف استان در سطوح عالی هستیم گفت: این همگرایی موجب کارهای بزرگ شده و در سطح مسئولان اجرای و مذهبی همراهی و هدایتگری ارزشمندی وجو دارد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح کیفی برنامه های فرهنگی گفت: در برنامه های فرهنگی و هنری تلاش داریم تا خروجی های مناسبی حاصل شود.

میلانی افزود: امیدواریم امسال به رتبه های برجسته در بخش نهایی جشنواره برسیم که این امر جز با مدیریت جهادی امکان پذیر نیست.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.