شبستری: با تبلیغات انتخاباتی خارج از چارچوب برخورد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت زودهنگام انتخاباتی برخی افراد در استان گفت: با تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی و خارج از چارچوب برخورد می‌کنیم.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سعید شبستری در گردهمایی یکروزه فرمانداران استان اظهار کرد: هدف ما برگزاری انتخاباتی پرشور و جذب حداکثری است و به عنوان مجریان انتخابات در نهایت بی طرفی انتخابات را برگزار می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات هیچ گونه نگاه جانبدارانه نداریم، خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی باید با تعامل و همراهی با سایر عوامل دخیل در انتخابات زمینه مشارکت حداکثری و با نشاط مردم در انتخابات را فراهم کنند.

شبستری با بیان اینکه نامزدها از پرونده سازی نسبت به همدیگر پرهیز کنند، افزود: از افراد و گروههای سیاسی انتظار می رود که قصدشان تخریب همدیگر نباشد، بلکه مردم را امیدوار کرده و شور و نشاط ایجاد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خطاب به فرمانداران گفت: مدیریت فرمانداران در شهرستانها حایز اهمیت است و نباید با شرکت در محافل و مجالس ایجاد شائبه کرده و مردم احساس کنند که فرد خاصی مورد حمایت آنان است.

شبستری همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: پیام این هفته ' دولت تدبیر و امید ، دولت همدل با مردم ' است که فرمانداران باید بصورت مستقیم ارتباطشان با مردم را افزایش داده و فعالیت ها و عملکرد دولت را با آنان در میان گذارند.

وی ادامه داد: برغم مشکلات فراوان، اجرای سند تدبیر و توسعه استان به شکل خوبی ادامه یافته و خوشبختانه در شهرستان ها نیز با نظارت فرمانداران این سند در حال انجام است.

شبستری با بیان اینکه برنامه های مبسوطی برای گرامیداشت هفته دولت در استان تهیه شده است، گفت: فرمانداران ارتباط مناسب و مداومی با رسانه ها داشته و از طریق آنها عملکرد خود را تبیین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رسانه ها نیز در بیان مشکلات مردم و انتقال آنها به مسوولان نقش موثری دارند، خاطر نشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان با تمام توان آماده ارایه خدمات و انعکاس نظرات مسوولان است.

شبستری همچنین از فرمانداران خواست جلسات کارگروهها را بطور منظم تشکیل داده و گزارش آنها را به استانداری ارایه دهند زیرا که یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد فرمانداران تشکیل منظم جلسات و نتایج آن می باشد.

وی اضافه کرد: فرمانداران ستاد امر به معروف و نهی از منکر را نیز جدی بگیرند و با هماهنگی نیروهای امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت شهرشان بکوشند.

گردهمایی یکروزه فرمانداران آذربایجان شرقی روز سه شنبه در ساختمان استانداری در تبریز با هدف تبیین راهکارهای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار