گودرزی: اسکیت گام های خوبی برداشته اما نیاز به یک جهش بلند دارد

وزیر ورزش و جوانان در نشستی تخصصی با مدیران ارشد فدراسیون اسکیت و مربیان تیم های ملی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این نشست که با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، بهرام افشارزاده مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، فریبا محمدیان رییس فدراسیون اسکیت، نایب رییسان، دبیر و مربیان تیم های ملی مردان و زنان این فدراسیون برگزار شد برنامه ها و فعالیت های این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، محمود گودرزی با اشاره به این که اسکیت در ابتدای راه است اما گام های خوبی تا به امروز برداشته، گفت: جامعه اسکیت نیاز به یک جهش بلند و چشمگیر دارد.
وی برای تحقق این امر توصیه هایی به اعضای حاضر در این نشست تخصصی داشت. وزیر ورزش و جوانان اشاره ای نیز به مدیریت در شرایط خاص و فعالیت در زمان مواجه شدن با محدودیت های مالی نیز داشت.

وی تاکید کرد ممکن است فعالیت کمی سخت باشد اما غیرممکن نیست و باید با تلاش و ممارست، در راه موفقیت محکم و پرتوان گام برداشت.
گودرزی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: با انسجامی که در بین مدیران ارشد فدراسیون و کادر مربیان و داوران حاضر در این نشست که همگی از نیروهای جوان، تحصیل کرده و متخصص در حوزه اسکیت هستند، می بینم می توان پیش بینی کرد در آینده ای نزدیک اسکیت جهش بلندی خواهد داشت.
رییس فدراسیون اسکیت در ابتدای این جلسه، نشست تخصصی با فدراسیون ها را یک اتفاق مبارک برای ورزش کشور دانست و گفت: نخستین بار است که شاهد این حرکت ارزشمند هستیم که بی شک کمک شایانی به بررسی واقع بینانه امور فدراسیون ها می کند. 
وی همچنین دیدار و گفت و گو بدون واسطه با مقام عالی وزارت را فرصتی مغتنم برشمرد و گفت: این که اعضای تاثیرگذار فدراسیون ها بتوانند بدون واسطه با وزیر دیدار و گفت و گو کنند و مسایل خود را بازگو کرده و از توصیه های مرد اول ورزش ایران بهره مند شوند نکته ای است که می تواند در مسیر رو به جلو و موفقیت آمیز بودن فعالیت های فدراسیون ها اثرگذار باشد و در فدراسیون اسکیت از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره خواهیم برد.
رییس فدراسیون اسکیت در این نشست تخصصی گزارشی در خصوص حوزه های منابع انسانی، توسعه نرم افزاری و سخت افزاری را به تفکیک رشته در 2 حوزه رولر و یخ ارائه کرد.
محمدیان در بخشی دیگر از گزارش خود به چگونگی روند ترمیم و ساخت آکادمی ملی اسکیت آزادی تهران پرداخت. در ادامه اعضای حاضر در این نشست نیز در خصوص مبحث آموزش و توسعه فرایند قهرمانی اسکیت و چگونگی کسب کرسی های مهم بین المللی به وزیر ورزش گزارش دادند.
رییس فدراسیون اسکیت در ادامه به جابجایی زون ایران از غرب آسیا به آسیای میانه نیز اشاره کرد و تجزیه و تحلیل کارشناسان اسکیت را در این خصوص به سمع وزیر ورزش و جوانان رساند.
مطالبات در خصوص چگونگی اخذ تسهیلات تشویقی برای تامین منابع مورد نیاز فدراسیون بخشی دیگر از گزارش هایی بود که مسئولان ارشد فدراسیون اسکیت با وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند.
گفتنی است در این نشست علی رضا نصیری دبیر، محمدرضا صادقی و فروغ فتاحی نواب رییس مردان و زنان، رامین عتیقه چی، فریبا فتحی، حمیدرضا ریاحی، امیر بحرینی، هلیا سوهانی و سارا فرشتیان به عنوان نمایندگان جامعه داوری و مربیگری رئیس فدراسیون اسکیت را همراهی کردند.



انتها پیام

برچسب ها: وزیر ، گودرزی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار