اردبیل؛

احتمال کسب 78 سهمیه المپیک ریو توسط ورزشکاران جانباز و معلول کشور

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور گفت: احتمال دارد 78 سهمیه المپیک ریو توسط ورزشکاران معلول و جانباز کشور کسب شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود خسروی وفا در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل اظهار داشت: تاکنون ۳۹ ورزشکار جانباز و معلول کشور سهمیه پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ را کسب کرده‌اند.

وی گفت: مسابقات انتخابی پارالمپیک ریو در حال برگزاری است و هفته آینده مسابقات انتخابی پارالمپیک ریو در رشته تیر و کمان در آلمان برگزار می‌شود.

خسروی وفا بابیان اینکه مسابقات سهمیه پارالمپیک ریو در رشته ورزشی تیراندازی نیز در استرالیا برگزار می‌شود، گفت: مسابقات سهمیه پارالمپیک ریو در رشته دومیدانی که بیشترین ورزشکاران پارالمپیکی کشور در این رشته حضور دارند نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین اهداف ما در مسابقات پارالمپیک ریو کسب مدال‌های طلا و نقره است که امیدواریم با پشتکار ورزشکاران جانباز و معلول در این مسابقات برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تصریح کرد: در پارالمپیک لندن 78 ورزشکار جانباز و معلول شرکت کرده بودند که انتظار می‌رود در پارالمپیک ریو نیز تعداد ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان به این آمار برسد و مهم‌ترین اهداف ما در این مسابقات حضوری موفقیت‌آمیز است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.