کرمان؛

كشف يك و نيم تن مواد مخدر و دستگيري 5 شرور مسلح درعملیات مشترک پلیس تهران بزرگ و کرمان

فرمانده انتظامي استان كرمان گفت: در پي همكاري اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و پليس مبارزه با مواد مخدر كرمان يك تن و 647 كيلو و 600 گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ كشف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سردار حسين چناريان با اعلام این خبر گفت: در همكاري اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و پليس مبارزه با مواد مخدر كرمان خبري مبني بر انتقال يك محموله سنگين مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از شرق كشوربه مناطق مركزي دريافت كرد.

وي افزود: پليس دريافت كه مواد مخدر در يك منزل جاساز شده اندو اشرارقصد انتقال آن به استان هاي مركزي را دارند، از اين رو با طرح ريزي عملياتي كار خود را آغاز كرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پليس در اين اقدام اطلاعاتي ، محل نگهداري مواد مخدر را در خودروي پارك شده اي در منزلي در شهر ماهان شناسايي كرد و بامداد امروز در يك عمليات ضربتي ، منزل مورد نظر را موردمحاصره قرار داد.

وی گفت: در اين درگيري مسلحانه كه چند ساعت به طول انجاميد، پليس موفق شد با برتري حجم آتش و اشراف كامل بر محل درگيري، 3 نفر از اعضاي اين باند را دستگير كند.

سردار چناريان یادآورشد: در بازرسي محل مورد نظر و خودروي پارك شده در حياط منزل يك تن و 647 كيلو و 600 گرم انواع مواد مخدر شامل 920 كيلو و 400 گرم ترياك، 724 كيلوگرم حشيش و 3 كيلو و 200 گرم شيشه كشف شد.

وي خاطرنشان کرد: در اين عمليات 2 شرور مسلح ديگر نيز دستگير و در مجموع با دستگيري 5 نفر از اشرار مسلح و كشف يك قبضه سلاحكلاشنيكف و مقاديري مهمات عمليات به پايان رسيد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.