نامه‌ای به باشگاه نرفت، نماینده‌ای هم معرفی نشد

برای رایگان شدن بلیت بازی پرسپولیس – ذوب آهن نامه‌ای به باشگاه ارسال نشد و نماینده‌ای هم معرفی نگردید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل هفته جاری بود که تبلیغات گسترده‌ای از سوی حسین هدایتی مطرح شد. مبنی بر اینکه قصد دارد برای کشاندن تماشاگران پرسپولیس به ورزشگاه در بازی‌ ذوب آهن تمام بلیت‌های این بازی را خریداری کرده و شرایط حضور رایگان هواداران را فراهم سازد.

نکته جالب توجه این بود که وقتی حسین هدایتی این موضوع را با سازمان لیگ مطرح کرد، آن‌ها موضوع را به توافق با باشگاه پرسپولیس ارجاع دادند.

این در حالی است که در باشگاه پرسپولیس و نه هیچ باشگاه دیگری در امر فروش بلیت بازی‌های خود، مدیریت و مشارکت ندارد. باشگاه پرسپولیس حتی باید برای تهیه بلیت بازی‌های خود آن‌ها را در قالب کسر از درآمد‌های خود خریداری کنند و حتی خواست این باشگاه برای دریافت بلیت‌های موقت برای انجام یک بازی مورد توجه قرار نمی‌گیرد و به جایی نمی‌رسد، اما پای این ماجرا که به میان می‌آید، ناگهان باشگاه پرسوپولیس همه کاره و تصمیم گیرنده می‌شود و مهدی تاج انجام طرح را منوط به موافقت طرح می‌کند. در این ارتباط گفته می‌شود دلیل تاج برای از سر باز کردن این موضوع تردید‌هایی بود که نسبت به اهداف و عواقب چنین اتفاقی مطرح و پیش بینی می‌شود.

یکی از تردید‌ها این بود که با پر شدن ورزشگاه، افرادی در میان تماشاگران وارد شوند که در جریان تلاش منتظر فرصت بمانند تا خط و ربط خاصی را علیه مدیران باشگاه یا اعضای تیم دنبال کنند. احتمالی که با توجه به متشنج بودن فضای حاکم بر هواداران پرسپولیس دور از ذهن نبود و سازمان لیگ نمی‌خواست در صورت بروز چنین حوادثی شریک ماجرا تلقی شده و از سوی نمادهای ذیربط مورد سوال قرار بگیرد.

تردیدها زمانی بیشتر شد که در روزهای بعد از اعلام حسین هدایتی، بودن آن‌که اظهار نظر رسمی از سوی باشگاه مطرح شود، عابدینی که ارتباط نزدیکی با هدایتی دارد، در مصاحبه‌‌‌ای مدیران باشگاه را روبروی هواداران قرارداد و اعلام کرد مسئولان باشگاه تمایلی به حضور هواداران در ورزشگاه در شرایط کنونی ندارند.

این در حالی است که پرسپولیسی‌ها اعلام می‌کنند مشکلی برای این امر نداشتند، اما هیچ اتفاقی روی نداد. یکی از مقام‌های باشگاه در این‌باره گفت: هفته گذشته در این ارتباط از طرف آقای طاهری تماسی گرفته شد و وی نیز اعلام کرد: این موضوع باید طی نامه‌ای رسمی به باشگاه اعلام شود و نماینده‌ای هم برای مذاکرات معرفی شود، اما در نهایت نامه‌ای از سوی سازمان لیگ با حسین هدایتی به باشگاه نیامد و نماینده‌ای هم معرفی نشد.

در همین راستا ارتباط محمود خوردبین هم اعلام کرد در جلسه هماهنگی پیش از بازی که ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، هیچ صحبتی در این ارتباط مطرح نبود.


*دلیل پرسپولیس برای کشاندن حکم کسر 6 امتیاز به C.A.S

خریدن زمان و متقاعد کردن ممدوتال برای توافق

باشگاه پرسپولیس در پرونده ممدوتال دنبال خریدن زمان است و پرداخت صد هزار داور قطعی خواهد بود.

این باشگاه، در توافقی با ممدوتال قصد داشت بدهی صد هزار دلاری را تقسیط کند، اما طولانی شدن دریافت 25 هزار دلار اول از سوی ممدوتال به جهت تحریم‌ها و اقدام صرافی مورد نظر که قرار بود پول را منتقل کند تا هر عامل دیگر باعث شد با وجود پرداخت وجه ازسوی باشگاه، طرف مقابل اقدام به اعلام این مطلب به فیفا کند که باشگاه از حکم صادره تمکین نکرده است و از کمیته انضباطی فیفا خواهان رسیدگی شد که حکم صادره حکایت از کسر شش امتیاز داشت.

باشگاه پرسپولیس حالا قصد دارد از پتانسیل‌های موجود استفاده کند و کار را به C.A.S بکشاند، البته پرسپولیسی‌ها خود به این مسئله واقف هستند که در این رسیدگی فرقی در اوضاع ایجاد نکرده و پرداخت 100 هزار دلار قطعی است، اما آن‌ها به آن‌ها به این ترتیب هم می‌خواهند زمان بخرند و هم اینکه ممدوتال را متقاعد کنند تا بر سرهمان توافق تقسیط برگردند.

** باشگاه پرسپولیس منزل جدیدی برای مایکل ‌اومانیا اجاره کرد تا این ‌بازیکن از هتل المپیک به منزل جدید انتقال پیدا کند .یکی از خواسته‌های ‌اومانیا برای ماندن در جمع ‌سرخپوشان تغییر مکان زندگی‌اش در ایران بود که با این خواسته موافقت شد و اکنون قرار است ‌اومانیا خانواده خود را دوباره به تهران بیاورد . مسئولان باشگاه پرسپولیس چند منزل به جری بن ‌سون نشان دادند که مورد پسند وی واقع نشده و قرار است هفته آینده مجدد منازل دیگری به این ‌بازیکن ‌هندوراسی نشان داده شود تا او نیز به مانند ‌اومانیا از هتل المپیک نقل مکان کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار