برتری تیم ملی فوتبال بانوان مقابل ازبکستان در دیداری دوستانه + مصاحبه ها

شاگردان سلیمانی در سومین دیدار دوستانه توانستند تیم ازبکستان را شکست دهند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان بعدازظهر امروز از ساعت 17:00 در کمپ تیم های ملی اغاز شد که ایران توانست با نتیجه 4 بر یک تیم ازبکستان را شکست دهد.

نیلوفر اردلان در دقیقه 11، فاطمه اعتدادی در دقیقه 26، نسیمه غلامی در دقیقه 26 و سارا شیربیگی در دقیقه 31 برای ایران گلزنی کردند.

تک گل دیدار ازبکستان نیز در دقیقه 36 به ثمر رسید.

گفتنی است، سه بازی دوستانه تیم ملی ایران با ازبکستان در روزهای 26، 27 و 29 مرداد ماه در کمپ تیم های ملی برگزار شد که بازیکنان ایران در هر سه بازی پیروز میدان شدند.

سلیمانی: بازی نفس گیر و سختی را پشت سر گذاشتیم

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سه بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان برگزار کردیم که خوشبختانه بازیکنان در این مسابقات محک جدی خوردند و نقاط ضعف و قوت خود را شناختیم.

وی گفت:ازبک با توجه به دو باختی که در بازی های قبل داشت، در این مسابقه بسیار خشن بازی کرد. هیجانات  و رفت و برگشت های بازی باعث شد تا ازبک ها بسیار خشن بازی کنند. تیم ازبکستان در بازی گذشته به داوری اعتراض کردند معتقدم در این دیدار، داور بازی در چند صحنه به نفع ازبک ها سوت زد. در مجموع بازی دوستانه خوبی را برگزار کردیم .

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه بیان کرد: در این سه بازی ضعف و قوت تیم را ارزیابی کردیم تا در بازیهای آسیایی بهترین عملکرد را داشته باشیم. از لحاظ تاکتیکی نیز بازیکنان مواردی که خواسته بودیم را انجام دادند اما در بازی آخر سرمربی تیم ملی بسیار خشن بود و فکر می کنم تجربه خوبی بود تا با شرایط مسابقه آشنا شویم. چرا که این شرایط شاید در مالزی برای ما به وجود بیاید. اعتراض مکرر سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان به داوران باعث شد تا حدودی جریان بازی از دستشان خارج شود . با توجه به تمام اتفاقاتی که در این بازی افتاد از لحاظ تجربه بسیار مفید بود. همانطور که در بالا اشاره کردم شاید در مالزی برای ما چنین شرایطی  به وجود بیاید.

وی در پایان گفت: اردوی بعدی تیم ملی فوتسال به احتمال فراوان در کیش برگزار می شود و امیدوارم بازی تدارکاتی در این جزیره داشته باشیم. تیم ملی نیاز به بازیهای تدارکاتی بیشتری دارد تا تجربه بالایی کسب کنیم و با آمادگی خوب به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم.

سرمربی تیم ملی ازبکستان: بازیکنان محک خوبی در سه دیدار دوستانه خوردند

عوض ماک سودف، سرمربی تیم ملی ازبکستان گفت: این سه بازی دوستانه به ما و ایران کمک کرد تا با آمادگی خوبی  در مسابقات مالزی حضور داشته باشیم. می دانم که ایران برای موفقیت و قهرمانی در بازیهای آسیایی تلاش می کنند. اما باید برای کسب قهرمانی تلاش کرد و زحمات زیادی کشید.

وی گفت: در این سه بازی ایران، نتایج خوبی به دست آورد. معتقدم بازیهای تدارکاتی برای این است تا تیم ها مشکلات و نقاط ضعف و قوت خود را متوجه شوند و برنامه ریزی خوبی برای حضور در مسابقات پیش رو داشته باشند. ایران تیم خوبی است و در این بازیها محک خوبی خورد و متوجه نکات ضعف و قوت خود شد.  اما ایران بداند در بازیهای مالزی داورشان ایرانی نیست و افراد دیگری برای آنها داوری می کنند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان در پایان گفت: ما پس از بازگشت به کشورمان یک اردوی تدارکاتی خواهیم داشت و سپس چند بازی دوستانه خارجی نیز برگزار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی مالزی شرکت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار