حنا عیسی:

تاکنون 94 درصد از قدس اشغالی یهودی سازی شده است

دبیرکل شورای اسلامی مسیحی حمایت از قدس و مقدسات فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی نزدیک به 94 درصد از شهر قدس را یهودی سازی کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی اردن، «حنا عیسی» دبیر کل شورای اسلامی مسیحی حمایت از قدس و مقدسات فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: اسراییل اکنون همه اهداف شوم خود در قدس اشغالی را محقق کرده است و مذاکره کننده فلسطینی در آینده چیزی برای گفتگو بر سر آن نخواهد یافت.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نزدیک به 94 درصد از شهر قدس را یهودی سازی کرده است.

عیسی افزود: اسراییل از زمان اشغال قدس تاکنون حتی یک لحظه هم برای تعرض و توهین به مقدسات اسلامی و مسیحی درنگ نکرده است و تقریبا هر روز بخشی از اراضی فلسطینی را به منظور توسعه شهرک های یهودی نشین مصادره می کند و تازه ترین مورد مصادره اراضی نزدیک دیوار مسجد الاقصی متعلق به خانواده فلسطینی « الحسینی »‌ است.

وی اظهار داشت: کابینه اسراییل از یورش هر روز شهرک نشینان تروریست به مسجد الاقصی حمایت می کند. امروز در اطراف مسجد الاقصی 104 معبد یهودی و 9500 مقبره خیالی قرار دارد.

در قدس 29 شهرک یهودی نشین وجود دارد. 15 شهرک در بخش شرقی قدس است و نزدیک به 400 هزار یهودی در آنها زندگی می کنند. بیش از یک میلیون نفر در قدس ساکن هستند و 233 هزار نفر از آنان عرب و مابقی یهودی هستند.

این در حالی است که شمار یهودیان ساکن قدس در سال 1948 صد هزار نفر در مقابل صد و پنج هزار فلسطینی بود و اسراییل به سیاست پاکسازی نژادی در قدس اشغالی مبادرت می ورزد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار