اشرف: با اسطوره‌های اسلالوم رقابت کردیم

رئیس کمیته اسلالوم فدراسیون قایقرانی گفت: در کنار اسطوره‌های اسلالوم قایقرانی رقابت کردیم و امیدم برای ادامه راه زیاد شد.

اشرف: با اسطوره‌های اسلالوم رقابت کردیم
 کتایون اشرف در گفت‌وگو با حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از بازگشت از فرانسه در خصوص پیست محل تمرین و مسابقه جهانی اسلالوم ابراز داشت:  همه اسطوره‌های رشته اسلالوم قایقرانی از جمله جسی کافاکسو و پیتر زکازر در این مسابقات حضور داشتند و باعث شگفتی بود زیرا بارها از طریق فیلم به قایقرانا هم نحوه پاروکشی آن‌ها را نشان داده بودن که در این مسابقات خودشان حضور داشتند.

وی  افزود: پیست سختی طراحی شده بود اما پاروزنان خیلی خوب کار کردند و پیشرفت شایانی داشتند.

اشرف در ادامه اظهار داشت: در سه پیست فرانسه ازجمله پیشت شهر پو، سانته وارتر تمرین داشتیم که در این مدت امیدم زیاد شد و متوجه شدم که با برنامه‌ریزی صحیحی پیش می‌رویم.

وی در خصوص مسابقات بیان کرد: روز مسابقه سه مرحله وجود داشت که ما تیم ترکیه، مارکو، آندرا و اوکراین را پشت سر گذاشتیم که با وجود 6 ماه تمرین، نتایج قابل قبولی بود زیرا در راند اول با حضور 20 نفر به نیمه نهایی راه یافتیم اما هنوز برای رسیدن به تیم‌ها ی کشورهای آلمان و قزاقستان احتیاج به تلاش بیشتری است اما برای شروع با حضور در مسابقات جهانی متوجه برنامه‌ریزی صحیحمان شدیم.

رئیس کمیته روئینگ اسلالوم قایقرانی به برنامه‌ها ی آتی خود اشاره و خاطر نشان کرد: این اردو جزود برنامه ریزی‌ها آینده این رشته بود و با توجه به نتایجی که به دست آوریم تلاش‌های خود را به صورت مستمر پیگیری می‌کنیم تا خود را برای کسب سهمیه به ژاپن برسانیم.

وی در ادامه یاد آور شد: در پیستی که تمرین می‌کردیم 25 دروازه بسته شده بود که در فاصله یک دقیقه و نیم با چالش های پیش رو باید مبارزه و پاروزنان از آنها رد می‌شدند اما نگرانیم بر طرف شد زیرا هر سه  ورزشکارم خیلی خوب از پس مشکلات پیش رو برآمدند.
 
اشرف در خصوص پسران اسلالوم قایقرانی خاطر نشان کرد: دو نفر از پسران اسلالوم در ترکیه تمریناتشان را به خوبی انجام دادند و منتظر روادیدشان هستند تا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم لندن شوند.

اشرف تصریح کرد: پسران اسلالوم تا دو هفته آینده عازم لندن می‌شوند و با یک قایق کایاک در مسابقه حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، قایقرانا ، پاروزنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار