آسیب‌دیدگی ۳ هزار تن در ۸۳۸ حادثه هفته گذشته/ سرخ پوشان ۶۷۹ شهروند را نجات دادند

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۸۳۸ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۳ ‌هزار و ۶۳۰ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۳۰۰ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

آسیب‌دیدگی ۳ هزار تن در ۸۳۸ حادثه هفته گذشته/ سرخ پوشان ۶۷۹ شهروند را نجات دادندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین درویشی با اشاره به این که ۳۹۱ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۶۲ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۳۶ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته کوهستان، ۲۱ مورد دریایی و ساحلی، ۱۸ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۱ مورد صنعتی و کارگاهی، ۳ مورد سیل و آب‌گرفتگی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۳ ‌‌هزار و ۷۰۲ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان یک‌هزار و ۶۲۷  تن در حوادث جاده‌ای، ۳۱۷ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۷۹ تن در کوهستان، ۶۹ تن در حوادث شهری، ۳۶ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع،۲۶ تن در حوادث دریایی – ساحلی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۳ ‌هزار و ۶۳۰ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان یک‌هزار و ۲۴۴ تن در حوادث جاده‌ای، ۳۱۷ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۷۷ تن در کوهستان، ۶۴ تن در حوادث شهری، ۳۶ تن در آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۷ تن در حوادث دریایی – ساحلی، ۱۰ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۳۰۰ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۶۷۹ تن نجات یافتند که ۴۶۵ تن به مراکز درمانی منتقل و ۲۱۴ تن سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار