ارسال کتاب «صنوبران صبور» به سازمان ملل

نویسنده کتاب «صنوبران صبور» گفت: یک نسخه از این کتاب را جهت آگاه کردن مردم جهان از ظلم اردوگاه‌های عراق در هشت سال دفاع مقدس، به سازمان ملل ارسال شده است.

ارسال کتاب «صنوبران صبور» به سازمان مللیحیی کمالی‌پور نویسنده کتاب «صنوبران صبور» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به نقض مقررات ژنو به وسیله دشمن بعثی اظهار داشت: طبق کنواسیون ژنو دولت‌ها نسبت به اسرای جنگی باید پایبند قوانین باشند که صدام دیکتاتور ظالم هشت دفاع مقدس بسیاری از این قوانین را نقض کرده و این کتاب گوشه‌ای از این بی‌حرمتی‌ها را به رشته تحریر درآورده است.

وی بیان کرد: هدف من از نگارش این کتاب این بود که همه مردم دنیا بدانند اسرای ایرانی در بند دولت مخلوع عراق چه رنج‌ها و شکنجه‌هایی را تحمل کردند.

نویسنده «صنوبران صبور» ادامه داد: این کتاب در 100 صفحه و به وسیله انتشارات ولی عصر (عج) قم منتشر شد و به تعداد هزار نسخه در دسترس مردم قرار گرفته است.

وی افزود: در این کتاب به 80 مورد نقض قوانین بین‌المللی ژنو، که در زندان‌های عراق اتفاق افتاده اشاره شده است و تعدادی از این کتاب را در اختیار اداره ارشاد، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ارگان‌های دیگر قرار گرفته است.

کمالی‌پور تاکید کرد: من یک نسخه از این کتاب به سازمان ملل ارسال کردم تا جهانیان از ظلم ماموران اردوگاه‌های عراق در زمان هشت سال دفاع مقدس آگاهی کامل پیدا کنند.

وی در پایان اظهار داشت: تمام هزینه های چاپ این کتاب را شخصا پرداخت کرده و هیچ سازمان و ارگانی از من حمایت مالی انجام ندادند و مسئولان فرهنگی بعد از نگارش این کتاب فقط من را به یک لوح تقدیر تشویق کرده، این لوح هنوز بعد از گذشت زمان زیادی به دست من نرسیده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
جانم فدای اینجانباز
آخرین اخبار