بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان/

هر جای جهان که آتشی از فتنه برپاست لبخندی از آمریکای خبیث در آن نمایان است

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: هر جای جهان که آتشی از فتنه برپاست لبخندی از آمریکای خبیث در آن نمایان است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد:  باید نسبت به بررسی و تحلیل رفتار طرف غربی اهتمام بیشتری ورزیده و اجازه هیچگونه حضور به شیطان بزرگ در منطقه داده نشود چرا که هر جای جهان، آتشی از فتنه برپاست لبخندی از آمریکای خبیث در آن نمایان است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم مسلمان ایران در هر برهه‌ای از تاریخ این کشور نشان داده‌اند که در هر شرایطی و در برابر کسانی که بخواهند مانع پیشرفت و توسعه آنها شوند، خواهند ایستاد و این یعنی همان استکبارستیزی و مبارزه با خود برتربینی‌های برخی کشورها که سعی دارند ضمن تضییع حقوق ملت‌های مظلوم به چپاول منابعشان پرداخته و به روند شیطان‌صفتی خود ادامه دهند.

دشمنان قسم‌خورده این آب و خاک بعد از پیروزی خون بر شمشیر در بهمن سال 57 همواره ذهن پلید خود را مشغول یافتن راهی برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و از همان عنفوان انقلاب با ترور، جنگ‌های داخلی و خارجی نیت شوم خود را آغاز و با جنگ نرم، فتنه 78 و 88 و ماهواره آن را ادامه داده‌اند و همواره سعی داشته‌اند تا با اجرای این افکار شیطانی ضربه‌ای به این نظام مقدس وارد نمایند. اما موهبت الهی شامل حال این انقلاب شده و در هر شرایطی نظامی که به دست مردم انقلابی و با نیت قربه الی‌الله بنا گشته است، حفظ شده و خواهد شد.

دشمن ملعون که از هیچ برنامه‌ای برای رسیدن به اهداف شیطانی خود دریغ نمی‌نماید این بار درصدد بود که از راه توافق هسته‌ای بتواند نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خود را در کشور عزیز ایران بیشتر نموده و از آن طریق منطقه را طبق سیاست‌های خود پیش ببرد که البته با درایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فکر پلید شیطان بزرگ نقش بر آب شد.

مقام عظمای ولایت در فرمایشات خود با اشاره به نکات مهم و کلیدواژه‌هایی اساسی، همه نقشه‌های شیطانی آمریکای خبیث را بر ملا نموده و از آن جهت جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان تشکلی ولایت‌مدار بر خود وظیفه می‌داند تا طبق فرمایشات معظم‌له نکاتی را که مد نظر است به سمع و نظر مسئولین برساند:

- خلاهای توافق هسته ای باید رفع شده و اجازه نفوذ غربی‌ها به سیاست‌های داخلی کشور داده نشود چرا که آنها درصددند با اعمال نفوذ به جمهوری اسلامی ایران، شرایط را برای کشور سخت نموده و با بازرسی‌های نظامی و در دست داشتن رگه‌های حیاتی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اهرم فشاری در برابر قدرت این حکومت اسلامی داشته باشند

- همانطور که غیرقابل اعتمادبودن طرف غربی اثبات شد باید سیاستی در پیش گرفت که منافی خط استکبارستیزی و شعار بنیادی ((مرگ بر آمریکا)) نباشد چرا که این شعار توانست خوی خودبزرگ‌بینی شیطان را در هم شکسته و مردمان جهان را آگاه کرد که می توان در برابر این کشور مدعی ابر قدرتی ایستاد

- حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم از جمله گفتمان‌های انقلاب اسلامی است و بر اساس این گفتمان باید در برابر کسانی که ظلم را در جوامع مختلف بشری بخصوص جوامع اسلامی القا می‌کنند ایستاد و از حقوق مظلومین آن کشور دفاع نمود. به همین دلیل وظیفه است که از محور مقاومت در منطقه در برابر سگ‌های هار صهیونیستی به شدت حمایت نمود.

- از آنجایی که سیاست آمریکای خبیث، چند تکه نمودن منطقه است که به وسیله آن بتواند با ایراد اختلافات جزئی حکومت خود را محکمتر نماید، لذا باید نسبت به بررسی و تحلیل رفتار طرف غربی اهتمام بیشتری ورزیده و اجازه هیچگونه حضور به شیطان بزرگ در منطقه داده نشود. چرا که هر جای جهان، آتشی از فتنه برپاست لبخندی از آمریکای خبیث در آن نمایان است.

در پایان اینکه جنبش دانشجویی و به تبع آن اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام می دارد که به نوبه خود اجازه نفوذ و دخالت شیطان بزرگ را در ایران اسلامی نداده و همچنان با شعار مرگ بر آمریکا در برابر استکبار خواهد ایستاد.

جَهزُوا أنفُسَکُم بِالصلاحِ و السلاحِ

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار