محمودی: اقدامات تونی ناجی سرخ‌پوشان تبریزی خواهد بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اقدامات موثر تونی به عنوان نفر اول کادر فنی می‌تواند تراکتوری‌ها از این روند رهایی بخشد.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص ضعف تراکتورسازی اظهار کرد: به نظر من ضعف تیم تراکتورسازی ادامه‌دار بوده و روند ضعف این تیم هواداران خوب تبریزی را آزار می‌دهد.

وی در ادامه افزود: به نظر من اولیویرا باید تفکرات و ایده‌های خود را به بازیکنان انتقال دهد تا تیم تراکتورسازی این چنین نتیجه را واگزار نکند.

محمودی ادامه داد: تیم تراکتورسازی مدیر عامل و هیئت مدیره و کادر فنی خوبی دارد که می‌تواند پتانسیل مناسبی برای موفقیت تراکتور باشد .

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: البته تیم تراکتورسازی قبلی نیز بدون مشکل نبود اما امسال تاکنون ضعف زیادی در این تیم به لحاظ فنی دیده می‌شود.

وی با تشریح بازی تراکتور با پدیده گفت: به نظر من تیم تراکتور با پدیده ضعف‌های فراوانی داشت که اگر درخشش اخباری نبود چه‌بسا گلهای بیشتری را دریافت می‌کرد .

محمودی به شرح مشکلات تراکتورسازی پرداخت و تصریح کرد: مشکل بدنی مهمترین عامل ضعف تراکتورسارژزی است که این مهم به انجام ندادن تمرینات پر‌فشار بر‌می‌گردد که راه حل این کار اقدامات موثر تونی بوده که همین اقدامات ناجی تراکتورسازی خواهد بود.

کارشناس فوتبال کشورمان به مشکل تاکتیکی و نبود طراح مناسب در تیم پرداخت و اذعان کرد نبود یک بازیکن طراح در میانه زمین و عدم کارهای تاکتیکی از سویی موجبات ضعف این تیم خوب تبریزی شده است .

وی ادامه داد: به نظر من تونی در ادامه می‌تواند تیم را از این روند نامطلوب نجات دهد.

محمودی به راه‌حل مشکل تراکتورسازی پرداخت و عنوان کرد: استفاده از رحمانی و حمزه یونسی شاید راه‌گشای گره کور تراکتورسازی‌ها باشد زیرا سزار گرچه بازیکن خوبی است اما نمی‌توان به عنوان بازیکنی که نتیجه را عوض کند به حساب آورد.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد : البته تراکتورسازی هنوز فرصت جبران دارد و می‌تواند باز یکی از تیم‌های خوب باشد.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که تراکتورسازی به روز‌های خوب و رو به رشد خود برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
عادل تبریز لی
۱۱:۴۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
هدف برکناری تونیست واسلام
آخرین اخبار