تیم هندبال کره جنوبی توانست در بازی نیمه نهایی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری مقابل تیم ثامن سبزوار به برتری دست یابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی حوزه توپ وتور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جیم سونگ جین سرمربی تیم نوجوان کره جنوبی پس از بازی مقابل تیم ثامن سبزواربا کسب نتیجه 32بر 22 گفت: ایرانی‌ها در این بازی خیلی خوب ظاهر شدند و کار تیمی قوی داشتند شوت‌های خوبی از راه دور داشته و با هم هماهنگ بودند . علیرغم خستگی‌های تیمم تمام تمرکز خود را روی این بازی گذاشتیم تا به فینال مسابقات را ه یابیم . تیم ثامن از لحاظ فیزیکی و بلندی قد نسبت به کره‌ای ها برتر بودند با این حساب روی ذهنیت تیم تمرکز کرده و با تاکتیک سرعت توانستیم از سد حریف عبور کنیم .

وی در خصوص را ه‌یابی به فینال مسابقات جام نهاد ریاست جمهوری و بازی مقابل لهستان گفت: در بازی مقابل لهستان کار سختی را پیش‌رو داریم . برای قهرمانی در این تورنمت شانس 50-50 است و درمورد بازی فردا نمی‌توان پیش‌بینی کرد .

سرمربی تیم کره جنوبی در ادامه گفت: حریف فردا به علت توانایی فیزیکی و تکنیکی بسیار برتراز تیم کره است. باید سعی کنیم با سرعت بالا روی تک تک بازیکنان لهستان کار کرده و دفاع آنها را تن به تن خنثی کنیم . لهستان یکی رقیبان قدر برای کره است و من امیدوارم در بازی فینال به خوبی مقابل این حریف ظاهر شویم .

شایان ذکر است نخستین دوره مسابقات جام نهاد ریاست جمهوری که از 24مرداد الی 1شهریوربه میزبانی مشهد در حال برگزاری است دو تیم لهستان و کره جنوبی در فینال فردا به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار