اظهارات مربیان ایران و لهستان

پس از شکست تیم والیبال نوجوانان کشورمان مقابل لهستان در دیدار نیمه نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان مربیان دو تیم درباره این مسابقه به اظهارنظر درباره پرداختند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مقابل لهستان شکست خورد و از راهیابی به فینال چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 19سال جهان بازماند.

لهستانی ها که یک بار در مرحله گروهی این رقابت ها ایران را با نتیجه 3-1 شکست داده بودند، در دیدار نیمه پایانی هم همین نتیجه را تکرار کردند.

شاگردان محمد وکیلی با وجود اینکه در ست اول این دیدار با نتیجه 25 بر 18 به پیروزی رسیدند اما در ادامه و در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 21 ، 25 بر 20 و 25 بر 22 متحمل شکست شدند.

پس از این مسابقه مربیان دو تیم به اظهارنظر درباره دیدار نیمه نهایی پرداختند.

سباستین پاولیک سرمربی تیم والیبال نوجوانان لهستان گفت: بازی بسیار ویژه و سختی بود،زیرا ایران تیم قدرتمندی است. بنابراین من خوشحالم و به بچه ها تبریک می گویم چون واقعا خوب بازی کردند.

اولین بار در تاریخ والیبال است که نوجوانان لهستان در مسابقه نهایی بازی خواهد کرد،بنابراین احساس بسیار خوبی دارم. نمی دانم که چه تیمی در فینال خواهد بود، اما مسابقه بسیار جالبی خواهد شد.


رضا وکیلی فرجاد، سرمربی تیم ملی کشورمان نیز گفت: ما به لهستان تبریک می گویم، آنها تیم بسیار خوبی هستند و پتانسیل بالایی دارند. دو نفر از بازیکنان اصلی ما برای بازی کردن در چنین بازی هایی بیش از حد جوان بودند. ما خیلی خوب کار کردیم. روز گذشته ما پنج ست (در برابر ایتالیا) بازی کرده بودیم و کمی خسته بودیم. مدال برنز خیلی بد نیست، همیشه نمی توان مدال طلا گرفت.



انتها پیام


برچسب ها: والیبال ، وکیلی ، ایران ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار