حمله تند استقلالی‌ها به عابدینی؛

جایگاه عابدینی غصبی است/ حمله به وزارت ورزش از روی دلسوزی نیست

مسئولان باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های امیر عابدینی واکنش نشان دادند.

جایگاه عابدینی غصبی است/ حمله به وزارت ورزش از روی دلسوزی نیستبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان همانطور که می‌دانیم روز گذشته امیر عابدینی اظهار نظری درباره بحث داوری در صفحه اجتماعی خود مطرح کرد که این مسئله باعث نارضایتی مسئولان باشگاه استقلال شده، اما در نهایت بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توضیحات لازم و پاسخ صحبت‌های امیر عابدینی داد.
 
اما به نظر می رسد این موضوع همچنان از سوی مسئولان باشگاه استقلال ادامه دارد چرا که بزرگی معاون حقوقی و نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص این مساله در صفحه اجتماعی خود مطالبی را مطرح کردند.
 
نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌های امیر عابدینی گفت: آقای عابدینی شما با چه سمتی عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر هستید؟ آیا نفوذ شما کمتر از افشارزاده است؟ شما همیشه ساز مخالف می زنید تا امتیاز بگیرید، حمله به وزارت ورزش و جوانان و شخص خادم بابت دلسوزی شماست؟ اگر خادم سال پیش شما را به عنوان مدیرعامل معرفی می کرد، شما الان حامی وزارت ورزش و شخص خادم بودید؟ الان با حمله به افشارزاده دنبال چه امتیازی هستید؟ پرسپولیس فقط بهانه است برای حرف زدن.  
 
از طرفی دیگر محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال نیز در صفحه اجتماعی خود اظهار کرد: استاد عابدینی! این همه عصبانیت برای چه؟ شما نمی‌توانید در سازمان برگزار کننده بازی ها باشید و از یک باشگاه جانبداری کنید.
 
بنابراین بهتر است قبل از رسیدگی براین تخلف‌هایتان از سمت غصبی خود استعفا دهید.
 
 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار