25 زخمی در درگیری نیروهای امنیتی لبنان با تظاهرکنندگان

شبکه المیادین از زخمی شدن 25 نفر در درگیری نیروهای امنیتی لبنان با تظاهرکنندگان خبر داد.

25 زخمی در درگیری نیروهای امنیتی لبنان با تظاهرکنندگانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، در درگیری های نیروهای امنیتی لبنان و تظاهرکنندگان این کشور، 25 نفر زخمی شدند. 
تظاهرکنندگان لبنانی تلاش می کنند خود را به ساختمان نخست وزیری برسانند و شعار سرنگونی دولت سر می دهند.
نیروهای امنیتی لبنان با استفاده از خودروهای آب پاش تلاش می کنند تظاهرکنندگان را از میدان "ریاض الصلح" متفرق کنند و مانع نزدیک شدن آنها به ساختمان نخست وزیری شوند.
شبکه العالم نیز گزارش داد: تظاهرکنندگان در مقابل ساختمان نخست وزیری لبنان، سیمهای خاردار موجود در اطراف این ساختمان را جمع آوری کردند که این مساله منجر به درگیری دوباره آنها با نیروهای امنیتی شد.
آنها همچنین به سوی نیروهای امنیتی سنگ پرتاب می کنند. در این درگیری ها چندین نفر از نیروهای امنیتی و تظاهرکنندگان زخمی شدند.
شبکه العالم از وخیم تر شدن اوضاع در مقابل ساختمان نخست وزیری لبنان و درگیری تظاهرکنندگان با نیروهای امنیتی خبر داد.
شبکه العالم اعلام کرد: نیروهای امنیتی از صبح امروز با تظاهرکنندگان مدارا کرده بودند و برای متفرق کردن آنها فقط از خودروهای آب پاش استفاده می کردند، اما پس از افزایش تنش ها و نزدیک شدن تظاهرکنندگان به ساختمان نخست وزیری، مجبور به استفاده از گاز اشک آور شدند. این شبکه در خبر فوری از تیراندازی هوایی نیروهای امنیتی لبنان برای متفرق کردن تظاهرکنندگان خبر داد.
شبکه العالم گزارش داد: افرادی که بر صورتهای خود نقاب زده بودند، به اماکن تجاری حمله کرده و شیشه ها را شکستند. این اقدامات باعث شد برخی از تظاهرکنندگان به منازل خود باز گردند تا نیروهای امنیتی بتوانند بر اوضاع مسلط شوند. با وجود این اقدامات تحریک آمیز، نیروهای امنیتی کسی را بازداشت نکردند تا بر آتش خشم مردم نیفزایند. در عین حال نیروهای امنیتی لبنان موفق شدند بسیاری از تظاهرکنندگان را از میدان "ریاض الصلح" به میدان "الشهداء" سوق دهند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار