سجادی: مسئولان باید با شورای نگهبان با احترام رفتار کنند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای نگهبان برخاسته از انقلاب و قانون اساسی است لذا احترام به قانون اساسی یکی از وظایف مهم همه مسئولان محسوب می‌شود.

سیدکمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اظهارات رئیس‌جمهور درباره مسئولیت شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها اظهار داشت: شورای نگهبان برخاسته از انقلاب اسلامی و قانون اساسی است.

وی در ادامه با بیان اینکه این نهاد با وظایفی که برعهده دارد از ویژگی خاصی برخوردار است، افزود: فقهای عضو شورای نگهبان قانون اساسی در تمام 36 سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی، در احراز صلاحیت‌ها با پای‌بندی به قانون و اسلام عمل کرده و از این پس هم همینگونه عمل می‌کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه از زمانی که شورای نگهبان نهادینه شده خدمات ارزنده‌ای به انقلاب اسلامی انجام داده است، تصریح کرد: شورای نگهبان در راستای تایید صحت انتخابات و انتخاب افرادی که صلاحیت‌ حضور در انتخابات مختلف از جمله مجلس را دارند، به بهترین نحو عمل کرده است.

وی اظهار داشت: شورای نگهبان نهادی است که در صحت انتخابات و انجام درست آن اهمیت بسیاری دارد و جزء نهادهای تاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود لذا نباید چنین  مطالبی از سوی مسئولان درباره این نهاد انقلابی مطرح شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: به نظر می‌رسد بهتر است رئیس‌جمهور توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه دهد و تا شبهات رفع شود.

سجادی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مسئولان این است که نهادهای برخاسته از قانون اساسی را ارج بنهند و با احترام نسبت به آنها رفتار کنند، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور به قانون اساسی سوگند یاد کرده است، شورای نگهبان هم برخاسته از قانون اساسی است لذا احترام به قانون اساسی یکی از وظایف مهم مسئولان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
هیچ وقت ازذهنم 10روز خانه نشینی او پاک نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
دیگر احمدی نژاد را تحمیل نکند
آخرین اخبار