بندرعباس؛

شاگردان حقدوست نخستین امتیاز خود را کسب کردند

تیم آلومینیوم هرمزگان با کسب نتیجه تساوی مقابل مس رفسنجان به نخستین امتیاز خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور دست یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ در چارچوب هفته دوم این رقابتها عصر دیروز شاگردان داود حقدوست در تیم آلومینیوم هرمزگان مقابل میزبان خود تیم مس رفسنجان به میدان رفتند که در پایان مقابل حریف خود به تساوی ارزشمند ۱-۱ دست یافتند.

کاظم حیات منش ابتدا دقیقه ۸۴ با شوتی دیدنی از فاصله دور تیم مس رفسجان را پیش انداخت اما ۲ دقیقه بعد هادی دهقانی با ضربه سر دروازه میزبان را گشود تا در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

با ثبت این نتیجه شاگردان داود حقدوست در تیم آلومینیوم هرمزگان با کسب نخستین امتیاز فصل خود در مکان چهاردهم جدول رده بندی باقی ماندند. تیم آلومینیوم هفته گذشته ۲ بر ۱ نتیجه را به ماشین سازی تبریز واگذار کرده بود.

فصل جاری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال بر خلاف سال های گذشته در یک گروه بیست تیمی برگزار می شود.در پایان این پیکارها سه تیم نخست به لیگ برتر صعود می کنند و ۵ تیم انتهای جدولی هم به لیگ دسته دوسقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.