سنندج؛

نتیجه مثبت اجرای طرح ها و ایده ها با مشارکت مردم

معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: هرجا مشارکت مردم بیشتر بوده طرح ها و ایده ها نتیجه بخش بوده است بنابراین کار درست را باید با جدیت و با همکاری و هماهنگی مردم انجام داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر قادری در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی اجرایی بیمه حوادث غیر مترقبه در سنندج برگزار شدگفت: همین امر ضرورت برگزاری جلسات مدیریت بحران را با همکاری و هماهنگی مردم به طور منظم و مستمر ایجاد می کند بنابراین کار درست باید با جدیت و مشارکت انجام شود.

وی با بیان اینکه همه موارد مربوط به مدیریت بحران در کارگروه های ویژه و تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد گفت: باید موضوع بیمه همگانی حوادث نیز به عنوان یکی از موارد مهم و ضروری در این کارگروه ها رسیدگی شود تا مردم استان در این موضوع دچار زیان و خسارت کمتری شوند.

معاون عمرانی استاندار کردستان افزود: با بررسی طرح جامع خطر پذیری استان و با توجه به قرارگیری این استان بر روی گسل زلزله، ضرورت توجه ویژه به موضوع جبران خسارات مردم از طریق بیمه اجتناب ناپذیر است.

وی گفت: وقوع سیل اخیر در شهرستان سقز و دیواندره نشان داد که آمادگی ها را باید بیشتر از گذشته کنیم و با جمع بندی و اجرای مصوبات کارگروه مربوطه تلاش کنیم هر چه زودتر موضوع جبران خسارات از طریق شرکت های بیمه گر اجرایی شود.

قادری افزود: مصوبات کارگروه های مدیریت بحران باید نظرات خود را جمع بندی و سپس به سازمان مدیریت بحران کشور منعکس کنند تا بصورت ملی رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: حوادث ، اجتناب ، بیمه ، سیل ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.