فرکی: امیدوارم در اولین بازی خارج از خانه پیروز شویم/ هیچوقت به داوران فشار وارد نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ضمن امیدواری به کسب برد در نخستین بازی خارج از خانه فشار وارد شده به اوران را غیر منصفانه دانست.

فرکی: امیدوارم در اولین بازی خارج از خانه پیروز شویم/ هیچوقت به داوران فشار وارد نمی‌کنم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درنشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سایپا اظهار کرد: برای دیدار به آمادگی خوبی رسیده‌ایم . درچهار هفته سپری شده از رقابت‌های لیگ از لحاظ فنی و نتیجه گیری شرایط خوبی داشتیم . امیدوارم در نخستین بازی خارج از خانه در سطح مطلوبی بازی کرده پیروزی را به دست آوریم.

وی افزود: برای سایپا به عنوان یک تیم اخلاق‌مدار و قهرمان اسبق لیگ احترام خاصی قائل هستم و از آن‌ها شناخت خوبی داریم .

فرکی در خصوص غیبت بازیکنانی چون لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی بیان کرد: در چهار بازی گذشته نیروی انسانی کامی خود را در اختیار نداشتیم و این موضوع به ضرر سپاهان است . البته علاوه بر این 2بازیکن مصدوم هادی عقیلی و شرایط احسان حاج‌صفی و مهدی شریفی نیز به مشکلات افزوده است.

وضعیت احسان تاکنون مشخص نشده است قرار است لژیونرشدن این بازیکن تا آخر هفته مشخص شود.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت محرم نویدکیا گفت: این بازیکن تاکنون در تمرینات سپاهان شرکت نکرده است. دلیل اصلی غیبت نوید را نمی‌دانم ولی امیدوارم به زودی به جمع سایر نفرات تیم اضافه شود.

فرکی درباره گسترش اعتراض به تصمیمات داوری اظهار داشت: داوران ما قشری مظلوم و زحمتکش هستند .ما در فضایی فوتبال بازی می‌کنیم که احتمال دارد مربی ، بازیکن و افراد دیگر هم اشتباه کنند. نمی‌توانیم بگوییم همه چیز ایده‌آل است ولی این حد فشار به داوران منصفانه نیست.

وی ادامه داد: خوشحالم در سال‌هایی که در فوتبال حضور داشتم حتی در زمان باخت اعتراض چندانی به داور نداشتم. داوران ما به این موضوع واقف هستند .هیچ وقت به خود اجازه نمی‌دهم با فشار روی داوران به آنها استرس وارد کرده و داوران را تحت تأثیر قرار دهم./ م ه

انتهای پیام /

برچسب ها: سپاهان ، فرکی ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار