اولاریو : استرس استادیوم آزادی را تجربه کرده‌ام

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات گفت: بارها در استادیوم آزادی بازی کرده و و از فشار هواداران در این ورزشگاه روی حریف مطلع هستیم.

اولاریو : استرس استادیوم آزادی را تجربه کرده‌ام
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاسمین اولاریو سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات  در نشست خبری دیدار این تیم و نفت تهران اظهار کرد: بازی کردن مقابل تیم‌های ایرانی  به خصوص نفت تهران که در بازی رفت میزبان ما در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌باشد بسیار دشوار است.

وی افزود: از نفت شناخت خوبی داریم و  می‌دانیم این تیم فوتبال رو به جلو و تماشاگر پسندی ارائه می‌دهد.

اولاریو در خصوص فشار هواداران حاضر در استادیوم آزادی روی تیم‌های عربی بیان کرد:  با توجه به اینکه سال‌های گذشته تجربه بازی با تیم استقلال تهران و همچنین سایر حریفان ایرانی را در ورزشگاه آزادی داشته‌ایم  می‌دانیم فشار هواداران در این دیدارها بسیار بالاست و آنها با شور و حرارت خاصی نماینده کشورشان را تشویق می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات گفت:  فرصت دیدن آخرین بازی های نفت تهران را از دست داده‌ام ولی می‌دانم این تیم تغییرات زیادی داشته است  و دو مدافع میانی خود را عوض کرده است همچنین از انگیزه و قدرت حریف برای درخشش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مطلع هستیم.

وی ادامه داد: محروم و مصدومی‌ برای این بازی نداشته‌ و با تمام توان خود در این بازی شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار