بخشدار رودهن؛

دولت یازدهم امید را در جامعه زنده کرد

اتفاقات خوبی در دولت حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی انجام شده است و به نوعی امید در جامعه زنده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی در هفته دولت گفت: طرح سلامت از جمله اقدامات تاریخی دولت تدبیر و امید بود که در سطح کشور در راستای محرومیت زدایی حوزه بهداشت و درمان انجام شده است .

طاهر خانی با تاکید بر اینکه بودجه دولت‌ها در کشور در گذشته متکی به نفت بوده است اضافه کرد: در دولت حجت الااسلام والمسلمین دکتر روحانی با در دست داشتن پرچم اعتدال این اتکا به نفت به حداقل رسیده است .

بخشدار رودهن اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در بحث سیاست های خارجی اقدامات خوب و موثری انجام داده است و توافق هسته ای را در راستای حفظ دستاورد های این فناوری در ایران اسلامی رقم زد .

افتتاح بوستان های روستایی از برنامه های هفته دولت در رودهن

بخشدار رودهن گفت: بوستان های روستایی را با تجهیزات کامل در سطح روستاها از لحاظ ورزشی و تفریحی درهفته دولت افتتاح خواهیم کرد.

رضا طاهرخانی در مورد برنامه های بخشداری رودهن در هفته دولت گفت : هفته دولت هر ساله پیام آور اتفاقات خوب عمرانی در داخل شهرها و روستاهای کشور است و در این هفته فعالیت های دولت پر رنگ تر از قبل رسانه ای می شود .

طاهر خانی در تشریح سایر پروژه هایی که در سطح بخش رودهن در هفته دولت افتتاح می شود تصریح کرد : در بحث تکریم حقوق کارمندان دولت برگزاری جشنواره شهید رجایی را داریم و از کارمندان نمونه با حضور خانواده های کارمندان تقدیر می شود .

بخشدار رودهن در خاتمه اظهار داشت: ملاقات های مردمی و دیدار با خانواده های شهدا و همچنین برگزاری شورای اداری در بخش از دیگر اقدامات مدیریت بخش رودهن در هفته دولت است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.