جلسه اضطراری کمیته فنی ‌فوتسال

بلاتکلیفی تیم ملی ‌فوتسال کشورمان همچنان ادامه دارد و صحبت‌های روز گذشته افتخاری در مورد آخرین فرصت تصمیم‌گیری ‌خسوس نیز تغییری در وضعیت ایجاد نکرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اینکه رئیس کمیته ‌فوتسال، روز گذشته اعلام کرد که تا پایان روز، منتظر تصمیم نهایی ‌خسوس هستند و در غیر این صورت مسئولان به دنبال دیگر گزینه‌ها می‌روند، اما بازهم رئیس پس از اظهارات خود سکوت اختیار کرد تا ‌بلاتکلیفی ‌فوتسال ایران ادامه داشته باشد.

 امروز‌ باخبر شدیم اعضای کمیته فنی ‌فوتسال، جلسه‌ای اضطراری تشکیل داده‌اند تا درصورت پاسخ منفی ‌خسوس برای بازگشت به ایران بدون اتلاف وقت، گزینه‌ای را جایگزین وی کنند و تا وقت بیشتر از دست نرفته تمرینات تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های ‌فوتسال آغاز شود.

 عباس ‌ترابیان، رئیس کمیته ‌فوتسال ‌خبرداد : جلسه تشکیل شد تا در دقیقه 90 بدون پیش‌بینی، معطل پرکردن جای خالی ‌خسوس نشویم.

در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعات بیشتری از این جلسه افشا کنم، فقط در این جلسه وقتی برای بررسی گزینه‌های سرمربیگری نداشتیم. در صورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند کمیته فنی دست به کار می‌شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار