خوش خبر: در تورنمنت واگنر مشکلات تیم ملی عیان شد

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان این مطلب که زمان برگزاری تورنمنت واگنر مناسب بود، گفت: با این سه دیدار مشکلات تیم ما عیان شد.

خوش خبر: در تورنمنت واگنر مشکلات تیم ملی عیان شدبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خوش خبر درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی والیبال ایران در تورنمنت چهارجانبه واگنر اظهار داشت: این مسابقات برای تیم ملی والیبال ایران بسیار خوب بود. در این تورنمنت تیم ما به طور کامل محک خورد و مشکلات تیم عیان شد. 

وی با بیان این مطلب که تیم ایران هنوز مشکلات مهمی دارد ، گفت: بازیکنان و کادر فنی ایمان دارند که تیم هنوز روان بازی نمی کند. با این حال تلاش خواهیم کرد نقاط ضعف را برطرف کنیم.

خوش خبر ادامه داد: حضور در این تورنمنت در زمان فعلی بسیار مفید بود. شاید اگر این باخت ها رقم نخورده بود تیم ملی والیبال در باد نتایج خوب خود در لیگ جهانی باقی می ماند و به مشکلات بزرگی در جام جهانی ژاپن برمی خورد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع تورنمنت چهارجانبه واگنر هم از نظر زمان و هم از نظر کیفیت بر روند تیم ما بسیار تاثیرگذار بود.

خوش خبر درباره وضعیت فعلی بازیکنان تیم ایران، گفت: در حال حاضر بازیکنان به دلیل شکست های اخیر به خصوص شکست مقابل ژاپن اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره ادامه برنامه ملی پوشان گفت: تیم ملی راهی روسیه خواهد شد تا در دو بازی دوستانه با تیم ملی روسیه شرکت کنیم. 

وی افزود: شنیده ها حاکی از این است که روس‌ها تمرینات خود را سپری کرده اند و بسیار آماده هستند. آن ها قصد دارند سهمیه المپیک را در همین مسابقات ژاپن از آن خود کنند. 

خوش خبر با اشاره به این که نتیجه بازی با روسیه برایمان مهم نخواهد بود، گفت: به دنیال بازی خوب و پیدا کردن نقاط ضعف هستیم و اهمیتی ندارد که چه نتیجه ای رقم بخورد.

وی اضافه کرد: پس از دیدار با روسیه با تیم ملی هلند هم یک دیدار دوستانه برگزار خواهمی کرد که البته شاید خیلی مهم نباشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار