مربی کنار گذاشته شده ناجی فرش‌آرا می‌شود؟

سیداحمد شفیعی به عنوان مربی به کادر فنی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد اضافه شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد که این روزها شرایط خوبی در لیگ برتر کشور ندارد و از ۶ هفته ابتدایی لیگ تنها ۳ امتیاز کسب کرده است برای تقویت کادر فنی خود یک مربی را جذب کرد.

فرش‌آرایی‌ها روز گذشته با سیداحمد شفیعی، مربی سابق خود به توافق رسیدند و وی را به کادر فنی برای همراهی مجید مرتضایی در ادامه مسابقات لیگ برتر اضافه کردند.

اما حضور این مربی در کادر فنی فرش‌آرا هم جالب به نظر می‌رسد؛ چراکه خود فرش‌آرایی ها پیش از آغاز فصل گذشته لیگ برتر وی را جواب کردند و با قطع همکاری سراغ مربیان دیگری برای حضور در تیمشان رفتند.

حال این سوال پیش می‌آید که اگر عملکرد این مربی برای باشگاه فرش‌آرا مفید نبوده، پس چرا دوباره سراغ او رفتند تا در ادامه مسابقات لیگ برتر کنارشان باشد.

شاید مسئولان باشگاه فرش‌آرا فکر می‌کنند که شفیعی پس از دوری یک ساله از تیمشان باتجربه تر شده و حالا بدردشان می‌خورد.

به هرحال امیدواریم تقویت کادر فنی تیم فوتسال فرش‌آرا گره گشای مشکلات این باشگاه باشد و بتوانند راهی برای خروج از بحران پیدا کنند.

گفتنی است؛ فرش‌آرا این فصل با ترکیبی از بازیکنان جوان در لیگ برتر حضور پیدا کرده که سرشار از انگیزه هستند و قطعا این جوانگرایی روزی به کارشان می‌آید.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.