اردبیل؛

افتتاح 161 پروژه روستایی در استان اردبیل

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: ۱۶۱ پروژه با اعتبار۴ میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان در هفته دولت توسط دهیاری‌های استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر طوبی در جلسه بررسی پروژه‌های روستایی اردبیل اظهار داشت: همزمان با شروع هفته دولت از مجموع 387 پروژه استان تعداد 161 پروژه توسط دهیاری‌های استان و زیر نظر این دفتر عملیاتی و به مرحله اجرا می‌رسد که برای این پروژه‌ها 4 میلیارد و 172 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: در مراسم بزرگداشت هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در تمامی شهرستان‌های استان و بخش‌های تابعه خواهیم بود که با توجه به اینکه این پروژه‌ها در راستای رفع نیازمندی‌های روستاییان اجرایی و عملیاتی شده است، با بهره‌برداری از آنها بسیاری از مشکلات روستاییان برطرف می‌شود.

طوبی در مورد این پروژه‌ها بیان کرد: این پروژه‌های عمرانی شامل آبرسانی، غسالخانه، سرویس بهداشتی، خانه بهداشت، جاده و پل، گلزار شهدا، مجموعه ورزشی، کتابخانه، ساختمان‌های دهیاری، ساختمان‌های تجاری و اداری، جدول‌گذاری، تسطیح و شن‌ریزی معابر روستاها، احداث کانال‌ها و آبروها، طرح‌های هادی، احداث پل، آسفالت معابر و بسیاری موارد دیگر است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل در ادامه تصریح کرد: علاوه بر شهرستان اردبیل تعداد 15 پروژه در شهرستان بیله‌سوار، 9 پروژه در شهرستان پارس‌آباد، 27 پروژه در شهرستان خلخال، 14 پروژه در شهرستان سرعین، 12 پروژه در شهرستان گرمی، 18 پروژه در شهرستان مشگین شهر و تعداد 7 پروژه در شهرستان نمین به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.