اوج حساسیت دور برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا

از دور برگشت پلی‌آف رقابت‌هایلیگ قهرمانان اروپا بازی‌های حساس برگزار می‌شود که از مهمترین آنها دیدار لاتزیو و لورکوزن و منچستریونایتد و بروخه می‌توان اشاره کرد .

اوج حساسیت دور برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش هبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم‌های بایرلورکوزن آلمان و لاتزیو ایتالیا در حالی به مصاف هم می‌روند که بیانکو چلتسی‌ها در انتظار طلسم 8 ساله غیبت در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

تیم‌های لورکوزن آلمان و لاتزیو ایتالیا امشب در ورزشگاه بای‌آره‌نا از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند .

لاتزیو با ترکیب 2-4-4با مربی‌گری استفانو پیولی با بازیکنانی چون برشیا،بانتا، دوری، مائوریس لولیچ ، اوناتزی، کاتالدی، پارولو، کاندورا، بالده، فیلیپه اندرسون به مصاف بایرلورکوزن با مربی‌گری راجراشمیت با ترکیب 3-3-4با بازیکنانی چون لئو،هیلبرت،پاپادوپولوس، وندل ، بندر ، کرامر ، بن (عربی)سون ، چالان اوغلو، کیسینگ می‌رود .

در دیدار رفت زمانی که میروسلاو کلوزه بین 2 نیمه بازی رفت مصدوم شد وضعیت برای هواداران ایتالیائی کمی نگران‌کننده شد اما این کتیا بالده دپائو بود که با آمدنش تبدیل به مرد شماره یک رم شد و هواداران را غرق در شادی شد.

این گزارش حاکیست : طلسم 8ساله غیبت باشگاه لاتزیو در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در صورتی شکسته می‌شود که حتی بیانکوچلتی‌ها به تساوی یا اختلاف شکست با یک گل به همراه گل زده دست یابد .

**شیاطین سرخ در یک قدمی لیگ قهرمانان اروپا

شیاطین سرخ در دیدار برگشت پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با کسب یک تساوی و حتی شکست با اختلاف یک گل به دور نهایی این رقابت‌ها راه می‌یابند.

بازیکنان تیم بروخه در حالی پا به میدان خواهند گذاشت که بازی رفت را 3بر1شکست خوده‌اند و امید بسیار کمی به صعود دارند.

بر اساس این گزارش شیاطین سرخ به سرمربی‌گری لوئیس فان‌خال در این دیدار حساس فیل‌جونزو کارکوس روخو را در اختیار نخواهخد داشت و تیمی سیموئز برندون نیز در اختیار بروخه نخواهد بود.

** در دیگر دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا پارتیزان بلگراد در حالی به مصاف باته بورسیف می‌رود که در خارج از خانه بازی را یک بر صفر واگذار کرده است.

آپوئل نیکوزیا ی قبرس در خانه برای جبران شکست یک بر صفر برابر آستانه قزاقستان چاره‌ای جز برد با اختلاف 2گل ندارد.

زسکامسکوروسیه که در دیدار رفت در پرتغال با نتیجه 3بریک برابر اسپورتینگ لیسبون پیروز شده بود با خیال راحت در مسکو به مصاف لیسبونی‌ها می‌رود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار