حسینی: منصوریان تمام هفته را برای این گونه گل نخوردن وقت گذاشت

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت :از جایی گل خوردیم که یک هفته روی آن تمرین کرده بودیم ولی با بی دقتی تلاش های خود را هدر دادیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سید جلال حسینی پس از پایان دیدار نفت تهران و الاهلی امارات گفت :این بازی تجربه خوبی است برای ما تا در بازی برگشت از موقعیت های خود استفاده کرده و به این راحتی گل نخوریم.

وی افزود : علیرضا منصوریان تمام هفته را وقت گذاشته و با تمرین کردن روی نقطه ضعف ما تلاش کرد نفت از این راه گل نخورد ولی یک لحظه عدم تمرکز در امور دفاعی تلاش های ما را به باد داد.

حسینی گفت :در طول بازی ستارگان الاهلی را به خوبی مهار کرده و فرصت ایجاد گل را از حریف گرفتیم .متاسفانه نتیجه مناسبی کسب نکردیم.

وی ادامه داد :داور ژاپنی قضاوت خوبی در این بازی نداشت.سوت زدن های بی مورد او سبب شد نتوانیم به حمایت هواداران پاسخ داده و به راحتی نتیجه را به الاهلی واگذار کردیم.نتیجه ای که حق نفت تبود.

حسینی گفت :منصوریان در رختکن اعلام کرد 90 دقیقه دیگر برای جبران نتیجه وقت داریم.از امروز برای دیدار برگشت برنامه ریزی کرده و برای صعود به مرحله بعد تلاش خواهیم کرد.

حسینی بیان کرد:در مدت باقی مانده تا دیدار برگشت مقابل الاهلی اولویتم تمرکز روی نفت برای تغییر نتیجه است اما به هرحال من سرباز وطنم وبه تیم ملی هم در دیدار برابر هند و گوام کمک خواهم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حسینی ، الاهلی ، نفت تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار