خنیفر: شگفتی ساز لیگ برتر خواهیم شد

کاپیتان استقلال خوزستان گفت: به هدفمان رسیده ایم و در هفته های اینده به شگفتی ساز لیگ تبدیل خواهیم شد.

عبدالهادی خنیفر در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خدا رو شکر توانسته ایم به اهدافمان برسیم و با ادامه دادن این روند تلاشمان را می کنیم یه پدیده لیگ تبدیل شویم .

وی درباره دیدار امشب شان مقابل تراکتور سازی گفت:خوشحالم توانسته ایم با امتیاز از تبریز خارج شویم هر چند برای پیروزی وارد میدان شدیم اما همین یک امتیاز هم برای ما راضی کننده است.

کاپیتان آبی پوشان خوزستان درباره دیدار امشب مقابل تراکتور سازی گفت: بازی کردن مقابل همچین تیمی و تماشاگرانی بسیار سخت است اما به بازیکنان مان گوشز کرده بودیم به دور از استرس بازی خودشان را انجام دهند که خدا رو شکر این اتفاق رخ داد و توانستیم با تک امتیاز از تبریز خارج شویم .

وی درباره دیدار های قبلی تیمشان افزود: در ابتدای لیگ با قرعه های سختی روبرو شدیم و همه کارشناسان نظرشان بر آن بود که مانند سال قبل باید برای بقا بجنگیم اما با شروع لیگ به همگان اثبات کردیم که این فصل با سال های گذشته تفاوت دارد و میخواهیم خودمان را به عنوان پدیده به لیگ معرفی کنیم.

کاپیتان بهبهانی ابی ها درباره تعطیلی بیست روزه لیگ گفت: تیم مان پس از سه روز استراحت، تمرینات را از پی خواهیم گرفت تا خود را برای دیدار در جام حذفی در نوزدهم شهریور اماده کنیم و همینطور میخواهیم خودمان را هم در جام حذفی جز مدعیان قهرمانی قرار دهیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار