اصفهان؛

توقف ذوب آهن برابر استقلال اهواز پس از غول کشی در تهران

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دیشب درحالی برابر تیم استقلال اهواز متوقف شد که در دو هفته متوالی تیم های استقلال و پرسپولیس را شکست داده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شاگردان یحیی گل محمدی که در هفته سوم تازه از خواب خرگوشی بیدار شده و تیم استقلال تهران را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و درهفته چهارم تیم پرسپولیس را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشتند و به نوعی غول کشی کردند، امروز نمایش مناسبی برابر تیم تازه راه یافته استقلال اهواز به لیگ برتر نداشتند و مقابل این تیم با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند. 

تیم ذوب آهن با کسب یک امتیاز از این دیدار 7 امتیازی شده و در رده پنجم قرار گرفتند. 

شاگردان سیاوش بختیاری زاده نیز با کسب یک امتیاز از این دیدار 5 امتیازی شد و به در رده سیزدهم جای گرفت. 

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، حجت حق وردی، ولید اسماعیل (مهرداد قنبری60)، صائب محبی(دانیال اسماعیلی فر 64)،مهدی مهدی پور، اکبر صادقی، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، مسعود حسن زاده(مهدی رجب زاده 65) و کاوه رضایی امشب برای تیم ذوب آهن به میدان رفتند. 

سیاوش بختیاری زاده نیز از پرویز کریمی، سعید سالارزاده،سعید قزلچی،طالب ریکانی، مبین میردورقی، حسین بهرامی، عادل کلاه کج، فرزاد آشوبی، محسن حمیدی(علی بیگدلی 66)، میلاد پاک پرور(شاهین مجیدی45) و محمدغلامی درترکیب تیم استقلال اهواز استفاده کرد. 

مهدی سیدعلی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و به پرویز کریمی بازیکن تیم استقلال اهواز کارت زرد نشان داد و او را جریمه کرد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.