کرمان؛

تركيدگي لاستيك يك نفر را كشت و 10 نفر را روانه بيمارستان كرد

فرمانده انتظامي شهربابك از كشته و زخمي شدن11 نفر بر اثر واژگوني يك دستگاه خودرو پيكان وانت در كيلومتر 55 محور "هرات- شهربابك" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "علي زماني" در تشريح اين حادثه گفت: به دنبال واژگوني يک دستگاه پيكان وانت در كيلومتر 55 محور "هرات- شهربابك" بلافاصله نيروهاي امدادي و پليس راه در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ زماني افزود: در پي اين حادثه يك نفر از سرنشينان پيكان وانت پس از انتقال به بيمارستان وليعصر(عج) جان خود را از دست داد.

وي با اشاره به مجروح شدن 10نفر ديگر از سرنشينان خودرو ، در توضيح چرايي وقوع اين واژگوني بيان داشت: كارشناسان پليس راه علت حادثه را نقص فني ناشي از تركيدگي لاستيك خودرو اعلام كرده اند.

فرمانده انتظامي شهربابك از رانندگان درخواست كرد تا به قوانين راهنمايي و رانندگي احترام بگذارند واز شتاببپرهيزند چرا که تنها يك لحظه غفلتدر رانندگيحادثههولناكي را رقم مي زند.

وي سوار كردن افراد در قسمت بار وانت ها را عملي بسيار خطرناك و خلاف قانون و مقررات دانست و از رانندگان درخواست كرد تا از شتاببپرهيزند چرا که تنها يك لحظه غفلتدر رانندگيحادثههولناكي را رقم مي زند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.