حجت‌الاسلام سالک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت برای اجرای قانون امر به معروف کمر همت ببندد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار حمایت دولت در اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر شد.

دولت برای اجرای قانون امر به معروف کمر همت ببندد
حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیأت دولت در زمینه فرهنگی اظهار کرد: فرهنگ نباید نردبان مسائل سیاسی افراد و جریانات باشد چرا که اکنون در شرایطی قرار داریم که نیازمند پدافند فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه این مسئولیت به عهده دولت و نیازمند حمایت مجلس و دستگاه‌های قضایی است، افزود: آنچه در شرایط کنونی شاهد هستیم این است که داعش از طریق نفوذ فرهنگی نیات پلید خود را اجرایی می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد دو ساله دولت یازدهم در زمینه فرهنگی تصریح کرد: شاهد تلاش از سوی دولت در مسائل فرهنگی هستیم اما باید میزان آثار این تلاش‌ها را مورد توجه قرار داد.

وی با انتقاد از اعمال فشار دستگاه‌های دولتی برای برگزاری کنسرت در شهرهای مذهبی تأکید کرد: برگزاری کنسرت در چنین شهرهایی مخل رشد ارزش‌های انقلابی است و در این زمینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید دقت کافی را داشته باشد.

حجت‌الاسلام سالک با اشاره به دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب در زمینه‌های فرهنگی بیان کرد: مسئولان ما باید متوجه باشند که مهم‌ترین آسیبی که می‌تواند به ما برسد در قالب مسائل فرهنگی است و غفلت در زمینه فرهنگ نگران‌کننده است.

وی از اجرایی شدن قانون امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و خواستار شد: دولت برای اجرای این قانون کمر همت ببندد و مطمئن باشد که قانون امر به معروف و نهی از منکر نه تنها سبب هرج و مرج در جامعه نمی‌شود بلکه برای رشد مبانی ارزشی و دینی ما در جامعه سودمند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار