سمنان؛

ارسال 800 مقاله به دبیرخانه هجدهمین کنگره شیمی ایران در دانشگاه سمنان

هجدهمین کنگره شیمی ایران از 8 تا 10 شهریورماه در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

ارسال 800 مقاله به دبیرخانه هجدهمین کنگره شیمی ایران در دانشگاه سمنانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ دکتر علیرضا اصغری دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران گفت: از این تعداد مقاله و با رای هیات داوران 677 مقاله پذیرفته شده است دکتر اصغری افزود : از مقالات پذیرفته شده 612 مقاله به صورت پوستر و 65 مقاله به صورت سخنرانی در مدت سه روز برگزاری این کنگره ارائه خواهد شد. 

دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران با بیان اینکه  این کنگره هشتم تا دهم شهریور به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود افزود : پروفسورمحمد علی زلفی گل دبیر انجمن شیمی ایران و پروفسور عیسی یاوری از دانشمندان برجسته شیمی ایران از سخنرانان این کنگره هستند. 
 
دکتر اصغری، قدر دانی  از هشت استاد برجسته شیمی کشور شامل چهار شیمی دان برجسته جوان و چهار شیمی دان برجسته پیشکسوت  و برگزاری شش کارگاه آموزشی را از جمله برنامه های این کنگره سه روزه در دانشگاه سمنان عنوان کرد.

 دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران گفت: این کنگره  ملی در هفت محور شیمی آلی ، تجزیه ، فیزیک ، معدنی ، صنعتی ، نانو شیمی و آموزش شیمی برگزار می شود.

  دکتر اصغری،  ارتقای سطح علمی و فکری پژوهشگران و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباط علمی و تبادل تجریبات را از اهداف  برگزاری این کنگره  سه روزه عنوان کرد. 

دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران خاطر نشان کرد: این کنگره با همکاری انجمن شیمی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: کنگره ، مقاله ، ذانشگاه ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.