اصفهان؛

99 فقره سرقت در پرونده سارقان منازل اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان سارقان منازل دستگیر شدند و به 99 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، "ستار خسروی" با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شرق اصفهان ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام یکسری تحقیقات و بدست آوردن سرنخ ها موفق شدند یک سارق سابقه دار را را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام مسئول بیان نمود: متهم در بازجویی های بعمل آمده به 90 فقره سرقت از منازل با همدستی فرد دیگری اقرار کرد.

سرهنگ خسروی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی اموال مسروقه از قبیل 110طاقه پارچه،24ساعت مچی،4دستگاه لپ تاپ،عتیقه جات(سماور،جام،شمعدانو..)،3 دستگاه گوشی همراه،اسپیکر،نقرجات، طلاجات،تلویزیون،30عدد،ادکلن، 15عددعینک،لوازم آرایشی(اتومو، ریش تراش،اپلیدی، سشوار و...)مقایری ارز خارجی(دینار،دلار،لیره)6عدد کیف زنانه،بخارشوی کشف کنند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه همدست متهم دستگر شد گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در خاتمه به همشهریان توصیه کرد: حتی الامکان منزل خود را خالی نگذارید و موقع مسافرت به همسایگان خود اطلاع دهید تا مراقب منزل شما باشند، کلید منزل خود را در دسترس افراد غیرمطمئن قرار ندهید و نسبت به تعویض قفل هایی که کلید آن ها گم شده و یا در اختیار دیگران بوده اقدام کنید، هنگام خروج از منزل به خودروهای متوقف و سرنشینان آن ها توجه کنید و درصورت مشکوک بودن شماره اتومبیل را یادداشت و از طریق تلفن 110 به مرکز پلیس اطلاع دهید.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: سرقت ، منازل ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.