علیپور: بازیکنان را زودتر از موعد اردو نمی‌توانیم آزاد کنیم

مدیر رسانه‌ای تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه‌ای که بازیکنان بتواند زودتر از اتمام اردو به ایران بیایند را دستور کار تیم قرا ندادیم.

علیپور: بازیکنان را زودتر از موعد اردو نمی‌توانیم آزاد کنیم

عباس علیپور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اینکه سرمربی تیم استقلال به 5 بازیکن ملی‌پوش امید تیم اعلام کرد که باید تا 15شهریور به ایران بازگردند گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته باید بگویم طبق برنامه‌ای که در نظر گرفتیم قرار است تا 18شهریور در اردو باشیم .ما برنامه‌ای برای اینکه بازیکنان زودتر از اتمام اردو بخواهند به ایران بیایند را در دستور کار خود قرار ندادیم و با توجه به اینکه تیم استقلال تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل حضور در تیم ملی بزرگسالان نیز در اختیار ندارد از همین رو بنابر‌قانون بازی این تیم در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر در مقابل نفت تهران به نظر می‌رسد لغو خواهد شد و بعید است که استقلال بازی داشته باشد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید توضیح داد: تیم ملی امید در که‌ در‌مجموع با 44نفر به هند می‌رود که 27نفر از آنها بازیکنان و مابقی ‌کادرفنی و پزشکی هستند.

وی افزود: برای برگزاری یک اردوی ‌تدارکاتی فردا ساعت 7صبح ایران را به مقصد آلمان ترک خواهیم کرد و بعد از آن به هند می‌رویم و تا 18الی 19شهریور در آنجا هستیم و باید بگویم که به طور مستقیم دو بازی دوستانه پیش بینی شده داریم و اگر کادر فنی صلاح بداند بازی سوم را نیز تدارک خواهیم دید.

وی ادامه داد: تمامی بازیکنان مد نظر ‌خاکپور ‌سرمربی تیم امید البته به جز 6بازیکن در این اردو حاضر هستند و این بازیکنان در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند از همین رو در اردوی تیم امید حضور نخواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار